- För att vi är nära

 
      
      
      
Ni som följt mig ett tag vet att jag redan från start burit Henry mycket. Vi startade med bärsjal, sedan gick vi över till bärselen och nu testar vi Ergobaby. Henry älskar att vara nära och alla kommentarer om att man kan skämma bort barn genom att bära för mycket slås snabbt bort, man kan aldrig få för mycket kärlek och närhet.
Ni kommer att få en ordentlig genomgång och en hel del info om dessa selar framöver så är det något ni vill veta passa på att fråga! 
 
Kan även säga redan nu att det kommer att dyka upp en tävling på bloggen inom kort, så stay tuned! 

 

 

1 Nikita :

skriven

Ser ju jättemysigt ut :-)

2 Fru Högstadius :

skriven

Åh, har köpt en ergobaby med spädbarnsinlägg till min kommande bebis. Ska bli jättespännade att få testa den!

3 Yohannas.se:

skriven

Själv kör jag Pognae, så grymt nöjd. Å bär med lätthet sonen på 10 kilo, å har burit så mycket vi orkat - att folk ens säger det där med skämma bort ger jag bara som 100% okunskap, jag förstår inte att det fortfarande finns folk som tänker så år 2013.. otroligt :/

Kommentera här: