- För att jag var katt för en dag

               
 
Ni som följer mig på instagram har redan sett denna bild och mitt val av maskeradoutfit till halloween. Leopard-suiten kommer från Averie.se och jag som är så lång oroade mig över att den kanske skulle bli för kort i ärmarna men den satt som en smäck och jag vart toknöjd!  
 
       
Ingen riktig katt utan svans ;)
 
Hade en riktigt lyckad kväll med goda vänner och nu hänger suiten fint i min wic och väntar på nästa tillfälle. Kanske att man får ställa till med en maskeradfest inför 2014 så att jag får chans att använda denna en gång till snart. 
 
 
 
1 Carolina:

skriven

Så galet snygg! <3

Svar: Men åh :) tack tack fina du!
Kram
Matilda

2 ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥:

skriven

så snygg!
fascineras alltid utav hur smal du kan va efter 3 barn =) tänk om man hade sån tur ;)

Svar: Men vad gullig du är! Jag kan tyvärr inte åt mig någon ära där då jag aldrig tränat utan förlitat mig helt på generna så t u r är ordet ;) ses vi på lördag?
Matilda

3 Malin , Gravid med tvillingar:

skriven

Så snygg!!! :)

Kommentera här: