- För att jag ber om hjälp ♥

     
Fina rara ni, jag ogillar att tigga röster men det här är en tävling som jag så gärna vill vinna för min dotters skull. Jag står med 8 andra tävlande och ni får jättegärna rösta på min bild, jag skulle bli så otroligt glad och detta tar verkligen bara ett par sekunder, ett enkelt klick här. Har du röstat så får du gärna skriva det så att jag får en chans att tacka men det är givetvis inget tvång ♥
 
1 Madde-mamma till Liam:

skriven

Jag har röstat på din fina bild:)

Svar: Tack fina du! Det betyder jättemycket för oss!
Kram
Matilda

2 Klara Nordblad:

skriven

Röstat och klart ^^

Svar: Tusen tack!! Kram
Matilda

3 Malin , Gravid med tvillingar:

skriven

Självklart går jag in och röstar! Kram !

Gravid med tvillingar, Malin

Svar: Tack vad gulligt av dig! Kram
Matilda

4 Beatrice, mamma till Robin och Jennifer:

skriven

Klart jag röstar! :)

Svar: Tack för rösten, jag kom 3a och vi är så glada!
Matilda

5 Karin:

skriven

så klart jag röstar. minns när jag själv lekte med lundby. det är nog bara sex år sen och ja, jag är bara tretton och läser din blogg. hoppas ni vinner :)

Svar: Tack för rösten, jag kom 3a och vi är så glada!
Matilda

6 Fru Högstadius :

skriven

Har röstat på din fina bild, hoppas ni vinner!

Svar: Tack för rösten, jag kom 3a och vi är så glada!
Matilda

7 Sofie:

skriven

Du har fått min röst!
Lycka till, håller mina tummar för en vinst!

Svar: Tack för rösten, jag kom 3a och vi är så glada!
Matilda

Kommentera här: