- För att det har en given plats i garderoben

                         
Det är något speciellt med detta mustach-print! Det syns lite överallt och vi har det här hemma på både omslagspapper, vykort, tejp och lite annat. Ha begäret slog därför till direkt när jag såg dessa från KappAhl, de måste jag ha till Henry. Med en enfärgad tröja till så tror jag att det blir vrålsnyggt. 
 
Nu ska jag gå igenom kommentarerna i tävlingen över hårprodukterna, en vinnare presenteras ikväll! 
1 Liw - FINA LYAN:

skriven

dem stod jag också och drog i på KAppAhl igår... dock fanns inte hans storlek... :( supercoola och perfekta på förskolan i vinter under alla ytterkläder!

2 Denise - Mama till Noah!:

skriven

Såå fina är dem!

3 Denise - Mama till Noah!:

skriven

Såå fina är dem!

4 Denise - Mama till Noah!:

skriven

Såå fina är dem!

Kommentera här: