- För att det är overallen med stort O

              
   
Oh my! Jag tror att jag är kär i den här overallen från KappAhl. Så otroligt söt med små stjärnor på. Imorgon blir det allt en tur till stan. Ska även besöka byEngberg imorgon kväll, har tänkt så många gånger att jag ska ta mig dit men det har alltid dykt upp något. Nu ser jag fram emot lite mingel och klädspan med fina bloggvännerna.
1 Yohannas.se:

skriven

Veeerkligen fin overall !!

2 denise - Mama till Noah!:

skriven

Så fin..

3 Tindra:

skriven

Jättefin var den!

4 Nadja Karademir :

skriven

Hej på dig
Du har fått en award från mig, kika in på bloggen & läs vidare.

5 tinabanck.blogg.se:

skriven

Ny läsare här, hej!

6 Nina:

skriven

Söt!

Kul att du hann komma igår =) Kram

7 Jennie Bergius - färg och kärlek:

skriven

Hej och vilken superfin blogg du har! Overallen var verkligen helt underbar! Här väntar vi vår första lilla skatt som är planerad att komma om en och en halv månad. Du kan tro att vi längtar :)

Har läst om fina Henry och det är härligt att se hur han växte sig stor och stark efter hans tidiga ankomst. (Vi är i v.34 nu!). Helt underbara barn du har, tack för att du delar med dig!

<3 Jennie

8 Annie:

skriven

Ja den är sååå himla fin! Blev så besviken när den inte fanns i storlek 86 :(

9 caroline:

skriven

Du har fått en award på min blogg:)

10 Sandra:

skriven

Nathan har en sån overall! :) Den är verkligen fin!

Kommentera här: