- För att det är en önskeoutfit till jul


                    
Suttit och försökt få till det med barnens julkläder, jag vill gärna att de ska matcha alla tre men det var bra mycket svårare än jag trott. Jag kan verkligen inte bestämma mig! Ska det vara uppklätt till tänderna med skjortor och lackskor,  en madicken klänning och flugor till pojkarna eller något mittemellan som på bild ovan - och hur ska jag matcha allt? Med stort utbud följer stora val haha! Den blå RL koftan har jag precis klickat hem iallfall, används den inte till jul så kommer den åtminstonde få användas en hel del både före och efter.
1 johanna med tyra o otto:

skriven

Hej
Det där med julkläder är inte lätt, precis som du skriver, ska det var "jätte" uppklätt eller på fint och bekvämt?.

Min dotter är 5 år och har faktiskt valt den där röda kjolen plus. de röda skorna som också säljs på Lindex. Nu söker vi efter den perfekta tröjan till. Hon ska har polarn och pyrets randiga strumpbyxor under så funderar på vit blus och ett rött diadem.
Min son kommer nog få ha vitt skjorta, paulfrank fluga och snygga svart byxor till. Kanske en väst eller stickad tröja med kragen utanpå. Hahah som sagt inte lätt. kram

2 Emma:

skriven

Den kjolen och koftan har jag tittat på till Kira, dock har inte tänkt så långt att de faktiskt matchar, haha :p

Svar: Nej jag är lite osäker på huruvida de går ihop med volangerna på koftan men jag tänkte testa iaf :)
Matilda

3 Malin - allt och lite annat:

skriven

Superfina kläder, Mercedes kommer att bli så fin i den koftan! :)

Svar: Ja det tror jag absolut, åh längtar :D jag får bjuda dig på fika el lunch sen när det kommit :)
Kram
Matilda

Kommentera här: