- För att det är byEngberg

           
Tiden springer iväg, jag har så mycket att berätta och visa, framför allt att fota men tiden räcker inte till eller är det bara dålig planering från min sida? Hur som så är det fullt upp med tre små busiga här hemma och i torsdags lyckades jag komma iväg till byEngberg då fina Johanna Engberg bjudit in till ett mysigt bloggmingel! Butiken som ligger på Nybrogatan 72 är helt underbar och jag vill ha vartenda plagg i butiken -Wow!
  
     
På plats var bl.a Ebba von Sydow (och hennes nya bok) och fina bloggvännerna Nina, Malin, Nadja, Malin och många fler.
 
     
4 wanties från butiken, jag glömde både kamera och bankkort hemma så typiskt - får bli ett återbesök snart ;)
     
     
Rosetterna, vilket himmelrike! Det känns viktigt att vi skaffar en av varje färg, och skulle jag bara köpa en så skulle det utan tvekan bli den röda. Inte bara för att den är perfekt såhär inför jul utan för att det går 100kr direkt till World childhood Foundation. Det må låta superklyschigt men det stämmer verkligen "Ingen kan göra allt, men alla kan göra något".
 
                              
                                                        Tillsammans kan vi göra skillnad!

Tack Johanna för ett supermysigt event! (kompletterar med länkar imorgon, något knasigt med blogg.se)


1 Natalie Salazar:

skriven

Vilket härligt event :)

Svar: Ja det var verkligen supermysigt, en underbar butik! :)
Matilda

2 Anonym:

skriven

Den röda rosetten ska jag ha! Tack för tipset ;-)

Svar: Det tycker jag låter som en bra idé! :)
Matilda

3 Fia:

skriven

jag vill också gå på event verkar så himla kul !

Svar: Anmäl dig till loppi.se på deras sida ;)
Matilda

4 EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX:

skriven

Hade också velat gå på det, men blir lite meckigt när man bor långt bort.

Förresten är det väl ändå Nybrogatan butiken ligger på ;-)

Kommentera här: