- För att det är vår påsk i bilder

Vi har gjort allt som hör påsk till och mer därtill, barnen fick lämna ägg till påskharen i skogen för att där finna en skattkarta som ledde dem till påskäggen och ytterligare en skattkarta där påskharen lämnat varsina paket. Det vart mycket funderande över om de skulle hinna se påskharen när han sprang förbi men oturligt nog missade de honom ;) Henry fick ett litet symboliskt ägg och skötte sig klanderfritt som påskgubbe.

Påskmiddagen serverades hemma hos Elin och Leif, vilken tur att vi åkte dit för det var länge sedan jag åt så god mat! Påskmatsbilderna hamnade på instagram, men inte en chans att jag hade kunnat göra det så bra med tre små i huset och en massa annat planerat. Tack 
1 Carro:

skriven

Vad mysigt ni verkar ha haft det :) Jag jobbade både Långfredagen och Påskafton så det blev inte så mycket firande för mig men en påskaftonsmiddag fick jag minsann :)

Förresten när du fotar med nya kameran fotar du manuellt då?

Svar: Nä jag har inte försökt sätta mig in i den än så det blir som det blir ;) Skyller på tidsbrist och de facto att jag ännu saknar min digitalkamera haha
Matilda

Kommentera här: