- För att det är syskonmatchning när den är som bäst

           
      
Tänk att jag missat att man kan handla direkt i webshopen hos Me & i, jag har på något vis fått för mig att man måste gå på träffarna för att ta del av deras kollektion och det vore ju riktigt kul att få se alla plagg irl på en träff men det är inte alltid att man har tid för det.
Just nu är det 50% rabatt på allt i webshopen, gamla favoriter och nytt från 2013 i en salig blandning.
Även vuxenkollektionen impade med bl.a. denna jacka som blev lite av en favorit och nu är jag är bra sugen på att klicka hem en uppsättning med Kissing frogs till mina små. Kan verkligen se Leon i den härligt gröna tishan, Henry i en suit som bara är to die for på bebisar och Mercedes i finaste tunikan, syskonmatchning när den är som bäst!
 
Favoritprintet alla tider är helt klart Cecilia Blankens mopsprint, helt underbart! Jag lägger gärna lite extra på plagg när jag vet att de håller, av tidigare erfarenhet från just Me & i att döma så vet jag att de håller måttet. Printen håller sig fina och de varken krymper, eller noppas. Sen får mönstrena och färgerna tala för sig själv, jag tycker att det är härligt med lite färgklickar som lyser upp i vardagen :)
 
 
1 alexandra:

skriven

grattis till att bli meandis bloggvänn. tänkte bara säga att under kollektions säsongen så kan man inte handla plaggen i webshoppen.. de kommer upp där när säsongen är slut..


Svar: Tack! :) Det hade jag ingen aning om faktiskt, kanske därför jag fått för mig att man måste handla på träffarna. Tack för uppdateringen haha :) Kram
Matilda

2 s p i n d e l t j e j e n (mammaliv, fotografering, resor och sånt där):

skriven

Vilka härliga kläder! :)

Kommentera här: