- För att det är mitt nya projekt

     
     
Dagens mama i  blus och kjol både från Hennes & Mau. Kjolen är transparent från låren och nedåt med en klädsam slitz, love it!
 
Vi begav oss tidigt iväg mot min kära mor och har spenderat hela dagen där, att barnen somnade direkt i bilen på väg hem är ett gott tecken ;) -Vi hade alla en bra kanondag, det är så kul att deras mostrar är i samma ålder!
Henry vår lilla grinolle sov hela kvällen igår i sin säng, vaknade först kl 8, precis vad jag behövde och nu har jag energi så att det räcker och blir över.
Barnen sover och nu ska jag drömma lite om mitt nya projekt - Makeover ála Matilda! Nästa vecka ska jag sätta i hårförlängning, helt grymt brasilianskt obehandlat hår som jag kikade på idag och Ella ska färga det ljust (la upp bild på instagram /Matildamilano). Det blir verkligen ovant men är det någon gång jag ska prova så är det banne mig på sommaren. Jag har en vision av att det kommer bli superfint, men det får bära eller brista för nu är vi igång! Jag tog lite bilder med mobilen, ska få upp ett inlägg. Kolla in hairbyella_hbe på instagram, grymt!
 
 
 

 

Kommentera här: