- Tävla och vinn ett presentkort på 500kr hos Averie.se

Visst borde vi bli lite bättre på att skämma bort oss själva? Vad vore inte en bättre start än att få shoppa loss på lyxiga Averie.se. Averie är en ny och unik underklädesbutik online som erbjuder lyxiga underkläder till förmånliga priser, sensuellt och ungdomligt med den där lilla extra touchen. En av er kammar hem ett presentkort på 500kr så det är bara att välja och vraka ;)
 
     
 
      
   "Jag tävlar om ett presentkort på 500kr på Averie.se hos majbebis08.blogg.se tävla här du med!"
 
 
 -För att tävla gör du så här:  
Gå in på www.averie.se och anmäl dig till deras nyhetsbrev på förstasidan. Skriv sedan en kommentar i detta inlägg så är du med och tävlar! Med nyhetsbreven kommer unika erbjudanden så det vill ni inte missa. Till hemsidan
 
 
 -För en extra lott ska du kopiera bilden  ovan + texten och publicera i din blogg alt dela tävlingen på               facebook. Se till så att alla länkar fungerar.
 
Tävlingen avslutas den 19e Juli kl 23.59 
 
                                                Tack till Averie.se & Lycka till!
 
 
 
1 Anna K:

skriven

registrerad och hoppas på turen att just JAG ska få beställa hem det uberfina setet som jag spanat in ;-)

2 Angelica:

skriven

Åååh, UNDERBART! Jag vill så gärna. Så jag har nu anmält mig till deras nyhetsbrev plus att jag delar inlägget på facebook

/Angelica Broman

Ha en toppendag!!

3 Melodie:

skriven

Jag vill jag vill jag vill!! Anmäler mig till nyhetsbrevet direkt!!

4 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Jag har anmält mig till deras nyhetsbrev på mailen [email protected] Och ja jag är verkligen dålig på att unna mig själv saker så ja det är en toppen vinst :-D

Delar även detta inlägg på facebook. Lottiz Törnqvist

5 Anja Håkanson:

skriven

Är med. :)

6 EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Anmält mig till nyhetsbrevet med nyhetsbrev @ annakarlsson.se

Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/07/11/averie-197/

7 Mamma Svan:

skriven

Jag har inte unnat mig nya underkläder sedan yngsta sonen föddes för snart 4 år sedan. skäms på mig.

Skulle bli jätteglad om jag vann det här och kunde fylla på med lite nytt och överraska gubben!

8 Cassandra:

skriven

Jag är med och tävlar :)

9 Caroline G:

skriven

Åh, supertävling! Är med och tävlar och har självklart registrerat mig till deras nyhetsbrev.
kram

10 Annica L:

skriven

Är gärna med och tävlar har anmält mig till nyhetsbrev.

11 Saga :

skriven

Åh gud vad jag vill vinna det här! Har anmält mig till nyhetsbrevet. ( sammma mail som i fältet där uppe )

12 Sofie:

skriven

Jag är med och tävlar och har bloggat om tävlingen på min blogg! Här är länken till inlägget: http://nobs.blogg.se/2013/july/averie.html#comment

Och jag har såklart anmält mig till nyhetsbrevet! Kram =)

13 Emely:

skriven

Vilken underbar tävling! Jag är med och tävlar. Har anmält mig till nyhetsbrevet :) ha det gott

14 Linnea Sjöström:

skriven

Jag är gärna med och tävlar!

Har anmält mig till nyhetsbrevet :)

15 Angelica J:

skriven

Ååh vilken härlig tävling, detta är något jag verkligen skulle bli glad för att vinna (har gamla urtvättade Lindextrosor som är 4 år gamla). Är anmäld till deras nyhetsbrev och håller nu tummarna!!

16 Anni L:

skriven

Jag vill vara med!
Har anmält mig!

17 Sara:

skriven

Jag är med!

18 Petra Christensen:

skriven

Hej!

Då har jag anmält mig till deras nyhetsbrev. Vilken härlig butik!

Hälsningar
Petra
[email protected]

19 annica la sundström:

skriven

anmält och hoppas nu på tur :)
m v h Annica

20 Omi:

skriven

Jag är med och tävlar!

21 Emil Ek:

skriven

Fin blogg du har! kolla gärna in min blogg, jag fotograferar dagligen och det är det du kommer få ta del av på min blogg, även lite om vad som händer på min vardag.
Har du lust får du jättegärna kolla in min kompis blogg med, hon är den störta directionern du har hitta, och hon bloggar om sin vardag, lägger upp musik och så.
http://bentekarlsson.bloggplatsen.se/
Ha det jätte bra!

22 Therese:

skriven

Jag är med!!

23 Anna Lundkvist:

skriven

Vilken underbar tävling. Klart jag är med. Har anmält mig till nyhetsbrevet och hoppas nu på lyckan att få vinna.

24 Therese:

skriven

Jag är med!

Skrev fel mailadress i förra kommentaren!

25 Carina:

skriven

Är gärna med och tävlar......har anmält mig för nyhetsbrev hos Averie.

26 Jenny:

skriven

jag är med

27 ♦ Madeleine - I always do it my way!:

skriven

Åh jag är med!

Jag har anmält mig till deras nyhetsbrev och delat tävlingen på facebook här: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=621590357864688&id=363446180345775

Varma hälsningar! :)

28 Julia:

skriven

Jag är med och tävlar! KRAM

29 Mia :

skriven

Har anmält mig till Nyhetsbrev och är gärna med och tävlar! :)

30 * F i a *:

skriven

Jag har anmält mig till nyehtsbrevet och är med och tävlar

31 anette nordin:

skriven

Jag är gärna med och tävlar,gillar o delar på fb. mvh anette nordin [email protected]

32 Sofie Altuntas :

skriven

1 lott. Jag är gärna med och har registrerat mig med email [email protected]

2 lotter. Delar pà min FB logg (Sofie Altuntas)
https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/490565744353653

HOPPAS

33 Titti skarp:

skriven

hej
har anmält mig till nyhetsbrevet
samt delat offentligt på facebook
hoppas på tur
Titti skarp

34 Elisabet Andersson:

skriven

Självklart vill jag vara med i utlottningen! :-)
Anmäld till nyhetsbrevet.
Delat tävlingen offentligt på min Facebook-sida, med bild, text och länk.
Vore otroligt skoj att vinna presentkort och få upptäcka denna för mig nya butik! :-)
Drömmer och hoppas :-)

35 Elisabet Andersson:

skriven

Glömde säga att här har jag delat:
https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12

36 Julia Engvall :

skriven

jagr nu registrerad och har rullat tummarna! Jag är med.
Email om jag vinner: [email protected]

37 Johanna:

skriven

Jag vill vara med och tävla! :)

Jag har registrerat mig till deras nyhetsbrev. Så underbart snygga underkläder. Hoppas att jag har en god chans att vinna! :)

Ha en bra dag! :)

38 Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3:

skriven

jag är med =) har reggat mig till nyhetsbrevet och tipsat om tävlingen på facebook,, du hittar mitt inlägg här https://www.facebook.com/OnlyYarp/posts/3112051496838

MVH nathalié

39 Maria:

skriven

Jag är gärna med, har registrerat mej till nyhetsbrevet :)

40 Millie :

skriven

Jag har anmält mig för att få nyhetsbrevet och hoppas på att jag vinner! :)

41 Jessica:

skriven

Jag är med! Anmälde mig precis till deras nyhetsbrev :)

42 Maria Askert:

skriven

Ohhhh..I loveall "beauty" products the white lace lingerie.

Jag är med och tävlar.

Jag har anmält mig till nyhetsbrevet.

Jag har delat tävlingen på FB:
https://www.facebook.com/aya.sungaaskert?ref=tn_tnmn

and a little extra:

Jag har tipsat om tävlingen och Averie på min blogghttp://theartyfashionista.blogg.se/

43 Nnad:

skriven

Jag är med! Anmält mig till nyhetsbrevet och tipsat om tävlingen: http://www.nattstad.se/Nnad?id=9226265

44 Johanna:

skriven

Gillar denna tävling och hoppas på tur! :) Har delat tävlingsinlägget och anmält mig till nyhetsbrevet, nu håller jag tummarna!

Kram

45 Johanna Retrolover Alm:

skriven

Åh vilka otroligt fina underkläder de hade! Skulle verkligen behöva lite nytt snyggt. Fin under så känner man ju sig fin utanpå också är min erfarenhet :) Har anmält mig till nyhetsbrevet ([email protected]) och håller tummarna stenhårt!!!

46 stina:

skriven

jag är med, himla kul :DDDD gjort allting!

http://swestberg.blogg.se/2013/july/tavling.html

kram!
/Stina

47 Heidi Larsson:

skriven

Jag är med och tävlar!
Jag har anmält mig till nyhetsbrevet med min e-mail som jag uppgivit till dig.

Håller tummarna!
Heidi

48 Jenny Axelsson:

skriven

Det är så hemskt ledsamt att kika in i min underklädeslåda så jag kan inte göra annat än att vara med och tävla och hoppas på tur. Nya underkläder till mamman ligger tyvärr långt ner på prioriteringslistan så det vore ju fantastiskt att få lite nytt att sätta på tuttar och rumpa :)

Hoppas! /Jenny

49 Britta Högström:

skriven

Så nu får även jag deras nyhetsbrev :D
Min mail utan mellanslag t h o [email protected]

Har tipsat om tävlingen på min tidslinje på Facebook - Britta Högström

Önskar alla en fortsatt härlig sommar!

50 Lina:

skriven

Åh jag hoppas, jag skulle verkligen behöva nya underkläder :) Hoppas på TUR hos dig nu ;)

Har anmält mig till nyhetsbrevet.

Ha en skön sommar så hoppas ajg vi ses snart, kramar

51 Diman Dilir:

skriven

Jag är mer än gärna med! Så himla mycket fint:)
Vet inte hur man anmäler sig till nyhetsbrevet men blev medlem istället, hoppas det går lika bra:)
Håller tummarna!kram!

52 Kajsa:

skriven

Jag är med, anmälde mig till nyhetsbrevet med mailen "[email protected]"

Länkat här:
http://roligabloggtavlingar.blogg.se/2013/july/tavla-om-presentkort-2.html#comment

Kram!

53 chanette a:

skriven

KLART MAN ÄR MED...

1. har anmält mig till nyhets brev med email adressen ovan

2. tipsat på min blogg--http://chanette.blogg.se/2013/july/vinn-hos-majbebis08-19-juli.html

54 Jessica Hellström:

skriven

Har anmält mig till nyhetsbrevet och har delat tävlingen vidare på min facebooksida: https://www.facebook.com/jessica.hellstrom.58

Håller tummarna!

55 Erika Olsson:

skriven

Har anmält mig till nyhetsbrevet och har bloggat om tävlingen här
http://www.nattstad.se/PrincessErika?id=9255232
Nu är det bara att hoppas att turen ligger på min sida=)

56 Lina Marie Borgström:

skriven

Det vore helt underbart att vinna detta presentkort :) Häligt att få unna sig själv något snyggt efter en tuff vår med skola, jobb och oro.

Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och gillar & delar på facebook :)

Ha en fin sommar :)

57 Malin:

skriven

Vilken underbar tävling!
Jag är gärna med.

Så mycket snygga underkläder de hade, hade verkligen behövt
något nytt och snyggt. Skulle vara så kul och få unna sig själv lite lyx. :)
Har man något fint under känner man sig också finare utanpå. :)
Hoppas på tur.

Har anmält mej till nyhetsbrevet: [email protected]

Har länkat här: http://frozenvanilla.blogg.se/2013/july/tavlar-presentkort.html#comment

58 Frida:

skriven

Nu har jag anmält mig till nyhetsbrevet :)

Sitter höggravid i skuggan o väntar på att mina tvillingar ska vilja titta ut. Misstänker att kroppen ändrat sig under dessa månader av graviditet så hade gärna lyxat till det med lite nya underkläder :)

59 Fröken Lundin:

skriven

Gillar och delar på FB (Fröken Lundin)! Och har anmält mig till nyhetsbrevet.

60 liselotte:

skriven

1. Är gärna med och tävlar, har anmält mig till nyhetsbrevet
2. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/07/p-kort-197_18.html

61 Liie:

skriven

Jag är med! Har signat upp mig för nyhetsbrevet nu med samma mail som jag anger i mailfältet här :) Håller tummarna!

62 Sanna:

skriven

Vilken perfekt tävling för mig, jag skrev faktiskt t o m här om dagen ett inlägg om hur sällan jag köper underkläder till mig själv, något jag faktiskt borde göra oftare då det var flera år sedan jag investerade i nya.

Har anmält mig till nyhetsbrevet.

Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2013/july/tavlar-om-ett-presentkort.html#comment

Kram Sanna

63 Erika Olsson:

skriven

Jag vill gärna vara med, skulle vilja unna mig lite nytt då jag för det mesta bara här hemma med mina barn. Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och är också medlem där.
Ha en bra dag!
//Erika

Kommentera här: