- Tävla och vinn ett presentkort på 250kr hos Exclusivekids.se

Visst kan man inte få nog av barnkläder! Hos Exclusivekids.se finner ni märken som Mayoral, Småfolk, Ralph Lauren m.fl och bland de nytillkomna i webshopen hör även en personlig favorit, Relaunch! Så in med er och upptäck det härliga utbudet i webshopen. Nu har en av er chans att vinna ett presentkort värde 250kr så passa på nu när det är R E A! 
           
      
                      
         Jag tävlar om ett presentkort på 250kr hos Exclusivekids.se hos Matilda. Tävla här du också!


För att tävla gör du så här: 
Gilla Exclusivekids på facebook, HÄR. Obs! När vinnaren är korad så är det viktigt att denne har gillat sidan annars går vinsten över till nästa. Skriv sedan en kommentar i detta inlägg så är ni med och tävlar!

-För en extra lott ska du kopiera bilden + texten och publicera i din blogg alt dela tävlingen på facebook.
Se till så att alla länkar fungerar.
 
 
Tävlingen avslutas den 24:e juli kl 20.00 
 
 
Lycka till och tusen tack till Exclusivekids.se för att jag får hålla denna tävling! 
 
 
1 Mia :

skriven

Är gärna med och tävlar om fina barnkläder :)

2 EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX:

skriven

Jag är med och tävlar. Har länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/07/16/exclusive-kids-247/

Gillar på FB, Anna Karlsson

3 Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3:

skriven

jag är med =)).

gillat på fb, nathalié teodorson.

samt delat tävlingen på fb, direktlänk: https://www.facebook.com/OnlyYarp/posts/3116028356257

god natt =)

4 Beatrice, en nybliven tvåbarnsmamma:

skriven

Jag är otroligt, väldigt gärna med!!! :) Jag gillar redan på Facebook i namn Beatrice Åhnström.

Tipsar om tävlingen här:
http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2013/07/17/exclusivekids-se-24-juli

Nu håller jag tummarna stenhårt!!
KRAM

5 Ingrid :

skriven

Delar på facebook och gillar sidan! :)

6 Erika Olsson:

skriven

Hej! Jag är med och tävlar!
Har bloggat om tävlingen här http://www.nattstad.se/PrincessErika?id=9254947
Och jag har gillat på facebook.

7 Lina Marie Borgström:

skriven

Hej!

Jag vill vara med och tävla :) Med en väntande knodd i magen är det mycket som ska inhandlas. Det vore toppen att få vinna detta presentkort :) Gillar & delar på facebook :)

8 lisette:

skriven

jag är gärna med!

gillar redan - lisette bäcksro
delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/07/247-matilda-exclusive-kids.html

=)

9 Lina Eckerström:

skriven

Jag är gärna med :) Alltid kul att skämma bort dottern med lite roliga kläder.

Gillar på facebook - Lina Eckerström

Ha en fin dag.

10 Mathilda:

skriven

Är gärna med och tävlar :)
Gillar på facebook - Mathilda Robertsson

11 Annie:

skriven

Är med och tävlar :)
Har gillat på facebook!

12 Frida:

skriven

Gillar på fb, Frida Andersson

Väntar tvillingar vilken dag som helst så misstänker att klädkontot till dessa kommer bli stort så hade inte varit fel att vinna detta presentkort :)

13 Fröken Lundin:

skriven

Lite nya kläder inför nästa säsong vore inte helt fel! Håller tummarna,

Gillar och delar på FB (Fröken Lundin).

14 liselotte:

skriven

1. Är gärna med och tävlar, gillar sedan tidigare på facebook, liselotte andersson
2. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/07/p-kort-247.html

15 Matilda:

skriven

Hej! Tävlar :)

Gillar på fb (Matilda Pettersson).

Kram Matilda

16 Marie-Louise Nilsson:

skriven

Har fått en systerdotter för bara 3 månader sedan och hon växer så det knakar. Hade varit kul att få vinna & shoppa lite extra till henne.
Gillar på FB..

17 Cattis - mamma till Adrian, Alfred och lillebror:

skriven

jag är med!

gillar på fb-catharina ottosson

länk: http://cattistavlar.vimedbarn.se/24-juli-exclusivekids

18 Heidi Larsson:

skriven

Jag är med och tävlar!
Gillar redan deras Facebooksida (Heidi Larsson) och är helt galet kär i deras namntavlor - så jag ber till alla högre makter om en vinst!! =)

Kram

19 Ingrid - Mamma till två sessor:

skriven

Jag är gärna med!

Gillar på FB sen tidigare (Ingrid Polly)
Och har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2013/july/jag-tavlar-om-ett-presentkort-fran-exclusive-kids.html

Kram, Ingrid

20 Desirée Larsen:

skriven

Jag vill vara med :)

Gillar på FB; Desirée Larsen

//Desirée
[email protected]

21 JoHaNNa - Alltid Tävlingar Igång:

skriven

1. gillar på fb: Johanna Hellberg
2. länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2013/july/presentkort-8.html#comment
jag har även fixat så att alla länkar fungerar ;)

om jag har turen att vinna så skulle jag köpa något snyggt till min kusin son :) delad glädje, dubbel glädje...

22 veronica hedlund:

skriven

jag är jätte gäran med..

jag har gillat sidan (veronica hedlund)

har även delat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-presentkort-199/

kram och fortsatt trevlig sommar
/veronica

23 Liw:

skriven

Ja är med!! :)

24 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Jag är gärna med och tävlar.
Gillar som Lottiz Törnqvist på FB och tipsat här: https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist

25 Johanna Retrolover Alm:

skriven

Åh jag är med! Gillar på Facebook (Johanna Alm) och skulle bli fantastiskt glad om jag vann!

26 Sanna:

skriven

Åh, jag är super gärna med och tävlar! Gillar givetvis Exclusive Kids på Facebook (Sanna Kaakinen).

Har även delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

27 gabriella:

skriven

Jag är gärna med och tävlar

28 Jessica Johannesson :

skriven

Hej! Jag ärr gärna med och tävlar om presentkort ! Har man små tjejer så behöver man alltid nytt i garderoben ! Har gillat på FB kramis Jessica

Kommentera här: