- För att det är Puppy Angel ♥

      
Letar hundväskor och fastnade inne på Puppy Angels sortiment, jisses så mycket fint de har! Jag vill egentligen ha stilrena bäddar etc men den rosa sängen var ju bara för söt! Blir dock inget klick på den då jag gissar på att jag skulle tröttna rätt fort. En regnjacka, vinterjacka samt tikskydd ska iallfall klickas hem. Man får tycka vad man vill om kläder på hundar men små chihuahuas fryser lätt och redan nu är det svårt att få ut Greta om det regnar eller är blött ute så funktionsplagg är ett måste. Jag tycker personligen att det är galet sött med små klänningar etc på hundar och så länge det inte hämmar dem på något vis så ser jag inget fel i det även om det kanske skulle ta emot att själv klä på G bara för "min skull". 
1 Våran Lycka:

skriven

Hurtta är riktigt bra täcken till våra små:)

Kommentera här: