- För att det är dagens mama

Jag provade först klänningen med en kjol under därför ser det lite knäppt ut ovan, försöker experimentera men det slutar oftast med att jag drar på mig en klänning tillslut. Klänningar är helt klart favoritplagget! 

Funderar på att dra ihop en bloppis, har så mycket i min WIC som bara hänger. Vore det intressant?

 

 

 

1 Rebecka 21år - bröllopsplaner, bonus-ungmamma :

skriven

Ja det tycker jag du ska ;}

2 ♥♥ Melissas Prinsar ♥♥:

skriven

intressant JA men då får du ju gärna ha tid för de me ;) jag skrev förut på några plagg du haft ute på bloppis och sen har de inte blivit nått mer ;)

Svar: Sorry, ska lägga upp det här och inte på en annan blogg som jag gjorde tidigare - svårt att hålla reda på det då :) Nu har jag kamera igen så ska fota i helgen.
Matilda

Kommentera här: