- För att det var dagens lunch-event med me&i

 
      
      
      
      
      
      
 
      
      
Vilken rolig förmiddag vi har haft! Vi tog oss till So i kungsträdgården för att få klämma på lite plagg, gå en liten "modevisning" och höra Hannah Graaf, Martina mfl tala mer om märket samt hur det är att vara säljare för me&i. Jag kommer att flyga ned till malmö den 2a oktober för att hälsa på i deras huvudkontor och få ännu större inblick i den härliga gänget bakom succémärket och då även få träffa det underbara bloggambassadörerna igen, ni kan hitta oss alla på hemsidan www.meandi.se  

På bilden ovan har jag poncho och t-shirt från me&i, hade även ett par skinnyjeans på eventet och trots att de är ett par w32 så passade de mig! Jag är ju rätt lång så jag var lite rädd att de inte skulle passa.
Henry har tröja med glada och sura bilar på och matchande sköna byxor, Mercedes har ett par sköna byxor med mudd i härlig "höstig färg" och en tunika med en stor fjäril på ryggen 
 
 
 
1 Carolina:

skriven

Åh vad roligt och så fina ni är! Kram

Svar: Tack! Det var riktigt skoj :)
Matilda

2 ANONYM:

skriven

hur har du råd att köpa så mycket fina och dyra saker? framförallt kläder till barnen? vad jobbar du meD??

Kommentera här: