- För att vi byggt hem till myrorna och vårpimpat vagnen

          
Mercedes har ordnat ett hem till myrorna, denna bild tog hon och ville att jag skulle visa omvärlden hur fint hon gjort det. "Mamma, du kommer aldrig tro det här! Kolla vad vackert det är!" 
Hon är så härlig med sina kommentarer och det är alltid lika kul att gå ut med henne, kommer vi in i en butik så berömmer hon te.x alltid inredningen "Vilka vackra gardiner det är helt otroligt vad vackert det är här mamma" - Stora ord från en liten tjej. 
Ja men myrhuset var det ja, nu har dem det bra :) Det kom dock en myra och då skrek hon som en gris haha.
 
          
          
Sedan har vi pimpat vagnen, köpte en apple of my eye dyna från Elodie details och en svart skötväska också den från ED allt från Brandsforkids som återigen får credd för grym service, och då ska vi inte ens tala om hur gullig Cecilie är som driver det hela ;) Var så sugen på appleprintet även till skötväskan men där var jag tvungen att hejda mig och denna väska är jag grymt nöjd med. Dolda fack på sidorna för flaskor och helt klart den rymligaste skötväskan jag haft. Tänkte fixa till ett inlägg med bättre bilder på skötväskan och vad jag brukar ha i den :)
 
1 Stephanie:

skriven

Sittdynan är skitsnygg! Har också en Teutonia och blir sugen på att skaffa en sån här dyna. Hur passar den i sittdelen tycker du? Sitter bältet bra i den?

Svar: Dynan passar i de flesta vagnar och sitter superb i teutonian, verkligen superfin så jag säger KÖP! :)
Matilda

Kommentera här: