- För att övning ger färdighet

     
Jag försöker lära mig Photoshop CS6, möjligheterna är oändliga men för en total nybörjare som jag själv så är det en hel del att lära. Jag tittar på tutorials och googlar mig fram steg för steg.
Vi har kollat in djuren på kolmården via deras live webcam, noshörningarna är favoriterna hitills men jag ser mest fram emot delfinshowen imorgon! Funderade lite över hur vi gör med vagnar till barnen, har för mig att man kunde låna en skrinda där? Så kan vi ta strollern och bärsele till Henry, åh jag vet inte.
 
Kan ni gissa vilken Leon på denna bild ovan som är inklippt? 
1 Daniella :

skriven

Till vänster tror jag :):)

Svar: Rätt! :)
Matilda

2 Jenny:

skriven

Man kan hyra en skrinda för 40 kr. De ser dock ute så smidiga ut att köra, tänk på att det är väldigt många backar.
Hoppas ni får en trevlig dag imorgon!

Jag gissar att bilden på Leon framifrån är inklippt :)

Kram Jenny

Svar: Haha nej det är ju en hel del backar där ;) Det blir att vi tar barnvagnen med oss istället ;)
Tack så mycket!
Matilda

3 jen- mamma till Ewelina och gravid:

skriven

Den till vänster, ser ut som du kapat M,s fingrar lite vid trädet där.. eller ja det ser fel ut just där :P

Svar: Rätt ;)
Matilda

4 Therese:

skriven

Åh vi ska också dit imorgon. Har en bekant som precis sett nya delfinshowen som sa att den var grym. Så den ser jag verkligen fram emot!
Tror också man kan låna skrindor, men hur smidiga dom är vet jag inte?:/

Svar: Men vad skoj då springer vi kanske på varandra! Nej de såg inte så smidiga ut så det blir nog vagn iaf ;)
Matilda

Kommentera här: