- För att det var måndagen som kom och gick!

      
                                  /Idag har Henry tränat lite på nyptekniken.
 
Det är en ny design på bloggen, ser ni den inte så tryk f5. Det är dock inte klart då det krävs en hel del finputsningar och ändringar. Jag vet inte riktigt vad det var som hände men vips så var måndagen förbi, en timme kvar tills M kommer hem från jobbet och då ska det börjas laga mat, bada barn och få dem i säng. Vi har inte gjort många knop idag, lekt med lera, lagt pussel, radat upp bilar på en rad. Legat i sängen. Det härligaste som finns är när man får lägga sig med alla tre i sängen, sådär lagom kaotiskt när de börjar klättra på en men ack så mysigt.
 
Just nu längtar jag efter en kopp kaffe. Kaffe är godast på kvällen av någon anledning, jag klarar knappt av att dricka det på morgonen, lite lagom udda.
1 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Majs gillar min tjej med. Så kul när de börjar kunna sitta och träna finmotoriken på majs, ärter och sånt.

Svar: Haha ja Henry tror att de är borta när de försvinner in i handen så då börjar han med nästa.. en del att lära där men tids nog ;)
Matilda

2 Anonym:

skriven

Fint!!

3 Johanna:

skriven

Jättefin design! Men tyvärr gör den så att bloggen inte går att läsa på mobilen! Ingen aning varför men väldigt tråkigt då det är mestadels där jag läser bloggar!

Kommentera här: