- För att vi villl tacka för den fina buketten!

    
    
Denna fina bukett kom med posten då vi var på neo med lilla H. Det visade sig att fina Madeleine hade postat denna bukett med invirade små bebisplagg bland blommorna. Så otroligt fin och jag vet inte om jag kommer våga förstöra den genom att ta bort plaggen nu heller ;) Tusen tack igen ♥
BabyBlooms heter märket och det förvånar mig att jag inte sett dessa förut, perfekt att ge bort som dopgåva, til babyshowern eller till den nyfödda på BB. 
Finns att köpa på Brands for Kids och de har även små söta Cupcakes med haklappar och strumpor! Jag dör så sött!


1 Leona:

skriven

Så sött

2 Carro - Foto:

skriven

Men vilken rolig gåva! Lite annorlunda :)

Svar: Visst var den härlig! Aldrig sett sånt förut så jag blev helt kär :)
Matilda

3 Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen:

skriven

Men vad gulligt! Och annorlunda!

Svar: Visst var den! Vill ju verkligen inte ta bort plaggen heller för den var så fin haha.
Matilda

4 Coquina:

skriven

Vilka fina blommor =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling =)

Svar: Det ska jag absolut göra ;)
Matilda

5 erika:

skriven

åh så gullig !!

Kommentera här: