- För att Henry växer.

                               
Syskonmatchning till en viss grad är toksött, jag kommer antagligen aldrig klä dem identiskt. Det tycker jag av oförklarliga skäl passar bäst på tvillingar men matchande jackor eller tröjor funkar fint.
Senaste inköpet till Henry är jacka att matcha L med, den borde han kunna använda om en sisådär 5-6 mån så även denna hamnar i växalådan, det är en rolig liten låda det där haha ;)

Det känns som att han gått upp ett par kilo den här veckan - Underbara bebisvalkar har börjat ta form och kinderna är sådär härliga goa. -3240gr och 50cm vid senaste vägningen, ska bli spännande att se hur mycket han gått upp under nästa vecka :)
1 Rebecka 20år - gravid & bonusmamma:

skriven

GUUUD SÅ UNDERBARA JACKOR! :) blir helt kär!

Svar: Visst är de fina! :)
Matilda

2 Johanna:

skriven

Så sött!

Svar: Hihi visst är det ;)
Matilda

3 Gunilla:

skriven

Inte så kul när Henry får ärva likadana kläder som han nyss haft.

Svar: Tror inte att en då 2årig kille bryr sig nämnvärt om det, vore det så så har jag inga problem med att köpa en ny jacka åt honom då eftersom att mina barns välbefinnande är prio ett. Blir H lika glad i kläder som jag så är det klart att grabben ska få en ny jacka då det blir dags.
Tack för dina kloka ord!
Kram
Matilda

4 Emma:

skriven

jag ska absolut syskonmatcha så gott de går:)

Lite lättare om de har samma kön eln pojke och flicka:)

Vad härligt att han börjat komma upp i vikt:)

Svar: Nu har du förhoppningsvis fått din lilla/e, så nyfiken! :) Kram
Matilda

5 tindra:

skriven

Jättefina var dem :)

Svar: Visst var dem! *Kär
Matilda

Kommentera här: