- Tävling i samarbete med Miinto.se

    
Det är ingen hemlighet att jag gillar nätshopping, bekvämt är bara förnamnet. Denna underbara kofta från Tiger of Sweden strosar jag gärna runt i nu. Jag är så frusen av mig så koftor är favoritplaggen när det blir kyligare ute.

Är ni sugna på att shoppa lite ni också? Jag tävlar ut ett presentkort på 200kr att shoppa för hos Miinto.se, allt du behöver göra är att kommentera detta inlägg med en kort motivation om varför just DU ska vinna.
Vinnaren presenteras nu på söndag!
1 Marika Viksten:

skriven

Jag vill gärna vinna för att jag också gillar nätshopping men aldrig beställer något till mig själv, det blir alltid barnen som går före ( har en tonårsdotter som just nu vill handla kläder varje dag om hon fått).
Men nu skulle jag verkligen unna mig själv något!!!

2 Jenny:

skriven

Garderoben är full av snygga mammakläder och inte så mycket mer. Var ju superbra som gravid men nu är det dags för en förändring.
Då jag blev utförsäkrad lagom till pyret anlände har jag längsta mammapengen = totalt köpstopp till mig själv så det vore guld detta :)
Håller tummarna!

3 JULIE:

skriven

Jag köper grejer till barnen (har två st och det tredje väntas vilken sekund som helst), jag köper grejer till hemmet, jag köper grejer till maken och till och med till den större familjen men aldrig blir det något till mig! Lite mer än 6 månader i hängslebyxor har fått mig att kräkas på de, sitter mest hemma nu i bara mjukisar för att slippa gå ut och sätta på mig de j*kla hängslena... Nu vill jag ha något nytt, något till MIG, vill vara egoistisk för en gångs skull!!

4 Pomea:

skriven

För att jag inte har några fina kläder känns det som. Kommer inte i de plagg jag gillar. Gravidkilon+ lathet;)

5 madde:

skriven

Här behövs tillskott i kassan då lillebror växer som ogräs:) Han är REDAN uppe i storlek 68 så det behövs påfyllning HELA tiden!

6 Marlene:

skriven

Jag har ingen stil alls, blandar friskt av det som är bekvämt. Men jag skulle faktiskt behöva unna mej själv något snyggt som ligger i tiden :-)

7 Fiffi:

skriven

Jag skulle gärna vilja vinna ,för att jag nu skulle behöva lite nytt till garderoben inför den kalla vintern som väntar
:)

8 Jenny:

skriven

För att det var min alldeles egna födelsedag häromdagen, men eftersom vi nyss fått vår tredje bebis så hamnade jag liksom i skymundan :)

9 Jessica S:

skriven

Som heltidsarbetande småbarnsförälder med egna och barnens aktiviteter och allt hushållsarbete som måste göras finns sällan tid till shopping. Speciellt inte till mig själv. Barnen växer ju och måste ha kläder, mig själv prioriterar jag sällan. Därför är nätshopping toppen och med ett presentkort på 200 kr kommer jag en bit på vägen till något snyggt till mig själv!

10 Anna:

skriven

Börjar nytt jobb på måndag så då skulle de ju passa perfekt med lite nytt:)

11 Elin:

skriven

Som belöning till mig själv för att jag står ut. Har varit gravid nu + 8 dagar. Det kommer bli fler. Inga kläder passar utan har fått boa in mig i sambons tröjor och mjukisar. Så en liten belöning skulle inte sitta fel. Mestadels handlar man ju till bebisen redan innan den kommer, hur blir det inte när den kommit å man vet vem det är ? :)

12 Anna:

skriven

Åh!! Jag är gärna med :-)
Min motivering: jag behöver piggas upp.... FK är en månad sen med min i svett o slit ihop-arbetade ersättning.

Hälsningar (gnällig) ANNA

13 Sarah:

skriven

Bara för att jag inte ska köpa något till bebisen utan mig själv för en gångs skull. Blir alla mammor snåla mot sig själva och skämmer bort guldklimparna??

14 Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Jag vill gärna vara med och prova min lycka.
Jag vill vinna för att min graderob bara innehåller gammla slitna kläder och jag aldrig själv unnar mig något i klädväg bara till barnen.
Hoppas på tur :-D

15 EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. De har mycket fint och de har även mammakläder. Perfekt för mig som snart inte kommer i några av mina vanliga kläder.

Har tipsat här också

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/10/09/miinto-1410/

16 Mathilda:

skriven

Jag vill vara med och tävla :) Skulle vilja vinna så att jag kan köpa något extra fint till min son. /Mathilda ([email protected])

17 Lotta:

skriven

Med två ständigt växande söner i huset blir det de som får nya kläder och inte jag. Skulle verkligen behöva något nytt nu när det är höst! Gillar också koftan på bilden!!

18 frubalken.blogg.se:

skriven

Oj varför vill jag vinna? Jo jag vill vinna för att nya plagg i min garderob är BEHÖVLIGT med stora bokstäver! Men också för att jag hittade en jätte söt klänning som jag tänkte passa på att köpa åt mamma medan jag ändå var igång =)

19 sanna:

skriven

Jag skulle bli så glad om jag vinner, för jag verkligen älskar kläder och är så mode intresserad så skulle va så kul att vinna ;)

20 Isabelle:

skriven

Jag vill vinna presentkortet till min mamma som precis har gått ner mycket i vikt och förtjänar nya snygga kläder!

21 Spacegirl:

skriven

Därför att jag kämpar varje dag med att leva med ett funktionshinder och en uppmuntran skulle vara välkommen,

22 Caroline:

skriven

Jag skulle vilja vinna för att kunna byta ut lite gamla kläder i garderoben! :)

23 Anneli:

skriven

Jag skulle verkligen behöva en ny varm och gosig kofta till hösten då mina gamla verkligen har gjort sitt... Noppiga och slitna har dom fått lämna min garderob för att istället få flytta in i vårt grovsoprum... Då jag är arbetslös så räcker inte pengarna till så mycket extra, så ett presentkort skulla vara guld värt då det skulle vara en stor hjälp på vägen :) Håller tummarna!

Ha en riktigt fin vecka!

24 Annika:

skriven

Jag är med!
Jag vill vinna eftersom jag vill gärna ha den där koftan!

25 emlisch:

skriven

ja herregud vad jag skulle behöva detta. Det är väl ingen hemlighet att det kostar att ha barn. Och just denna månad har vi köpt MASSA nya kläder till barnen. Overaller, tröjor och sånt som behövs inför vintern. Inga pengar över till mamman som behöver kläder oxå inte. Och nästkommande månader måste pengarna gå till födelsedagspresenter för vi är 4 som fyller i slutet av nov/början av dec o sen kommer jul ;)
Så det där med att unna sig själv lite kläder blir ju inte av.

Hoppas därför på tur!

26 Diman Dilir:

skriven

Jag är med:)
Jag är sugen på att beställa hem denna: http://www.miinto.se/p-12398-i-boha-to-topp hade varit fint till julavslutningen och även vardagar. Mamma tycker dock att det är dyrt att betala 250 för en topp då vi inte har världens bästa ekonomi hemma hos oss. Så vinner jag presentkortet lägger jag på lite egna pengar och så blir det inte så dyrt för mig!:)Håller tummarna!:)

27 Elle:

skriven

Hej hej!

Jag vill gärna vinna detta! Som alla andra. ;)
Vore så kul med något nytt i garderoben inför hösten, tycker att man sliter på jobbet men några extra dollars verkar aldrig trilla in.

Kram Elle

28 Jenny:

skriven

Det finns så mycket fint hos miinto och jag skulle behöva nya höstplagg så därför vore det super med ett presentkort där :)

29 Nathalié - Äntligen gravid <3:

skriven

åh jag är gärna med :).

vi väntar vårt första barn och ingen shopping har det blivit för min del, det är det ju iofs värt, hehe.

men något jag skulle vilja ha nu till hösten och vintern är härliga doftljus! kläder vågar jag inte köpa då jag ska gå ner i vikt efter förlossningen också. så något ljuvligt Durance ljus hade lyst upp hösten för oss i år :).

kram
nathalié

30 Catrin:

skriven

Får barn nr 2 nu i November, då blir vår första 17 månader.
Så min motervering är att det skulle vara kul att unna sig själv något då man känner sig som ett vandrande bowlingklot då man varit gravid så mycket de senaste åren :-)Sen så blir det inte så mycket till en själv nu i vinter när barnen ska ha dessa underbara vinterkläder.

Ha en bra dag
kram CatrinM

31 Karin B-M:

skriven

Fläckiga mysbyxor och urtvättade Sloggy-trosor.
Bh som ger dubbeltuttar och strumpbyxor som hasar ner.
Och mamman ska på dejt! Hjälp. Oc

32 alexandra:

skriven

jag skulle vilja vinna detta till min flickvän som snart fyller år, skulle vara så kul att kunna ge henne något annorlunda!

33 Josefine:

skriven

Det skulle vara jätteroligt att vinna då jag också är frusen av mig och behöver nya varma tröjor men då jag är arbetslös just nu finns sånt inte med i min budget.

34 Emma S:

skriven

Vill jättegärna vara med.
För tillfället råder de så gott som köpstopp i vår familj då vi håller på att spara till en lägenhet. För mig som verkligen tycker de är jättekul med shopping är det en riktig utmaning så vore ju super att få shoppa lite utan de dåliga samvetet :-)

35 Jenny :

skriven

Jag är med!
Har tränat på gymmet i snart ett år & tappat extremt mycket vikt för att vara tonåring.
Nu så står garderoben helt tom, inte är det kul att gå till skolan med samma kläder hela tiden. Ett presentkort skulle defenitivt pigga upp min vardag!

Har även bloggat om tävlingen; http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2012/october/miinto-presentkort.html

36 Mikaela:

skriven

Som nybliven mamma till en liten flicka hade det varit fantastiskt att få shoppa lite och unna sig något!

37 Julia:

skriven

Nu börjar det verkligen bli kallt, särskilt i skolan!
Så jag skulle vilja vinna för att köpa mig en varm tröja. Linnen har jag fullt utav, men de är inte till nytta nu längre...

38 rebecka:

skriven

Jag tycker att jag borde få vinna eftersom att jag är en fattig student som älskar allt som har med kläder att göra och den där koftan hade passat perfekt i min garderob ! ;)

39 Dilin:

skriven

Jag är med! :D
Motivering: Tycker att det är så svårt att hitta snygga tröjor i butikerna så det hade varit kul att vinna presentkortet då Miinto.se har snygga kläder! :)

Håller tummarna, ha det bra! :)

40 Annica:

skriven

Skulle behöva köpa nya varma kläder, för jag börjar bli sjuk nu och jag har inte tid att vara sjuk från jobbet. så det skulle vara toppen :)

41 Malin :

skriven

Jag vill gärna pröva lyckan. Det hade vrit roligt att få pigga upp sig själv med något snyggt lagom till vintern.

42 Elina andersson:

skriven

Jag är med :)
Min motivation: jag har aldrig någonsin shoppat på internet och vill gärna testa. Och jag är sällan i stan eftersom vi bor långt i från, på landet. Och jag får inte så mycket kläder eftersom jag måste lägga alla mina pengar på mina hästar.

43 Linda:

skriven

Hösten är tråkig, och det är jag också :D med lite kläder och kul kan jag bli rolig igen därför vill jag vinna ;D

44 Sara:

skriven

Som föräldraledig och nybliven husägare ekar kontot tomt! Därför vore det lyxigt med lite shopping-bidrag!

45 Malin:

skriven

Jag älskar mode och shoppar, men som deltidsarbetande som ska hoppa på en lång utbildning till våren är det dödsdömt att spendera sina pengar på shopping. Men alla behöver vi ju något nytt i garderoben nån gång, och därför skulle det vara super att få vinna presentkortet och på så sätt få chansen att köpa något för en billigare peng! :)

46 Åsa:

skriven

jag vill vara med och tävla.

Varför just jag skulle få vinna?
Just nu är det knapert i plånboken. Har inte kunnat unna mig själv något på någran månader och ahde blivit överlycklig och jag hade fått shoppa något fint och skönt till mig själv. Livet blir så mycket roligare då.

Hoppas på vinst :)

47 chanette a:

skriven

för att jag köper sällan nåt nytt te mig själv..oftast mega rea eller 2hand..jag köper till mina söner o make istället..så vill vinna detta så jag kan köpa mig nått nytt.. NYTT te mig själv

48 Emelie - Mamman som älskar vitt:

skriven

Jag är gärna med, varför? Jo för jag vill unna mig någonting fint någon gång med. Blir ju så man handlar till hemmet och sonen, men pengarna börjar tryta när man vill ha något själv. Så detta vore perfekt, skulle bli en riktigt mysig kofta för hösten/vintern!

Hoppas på tur, kram!
[email protected]

49 Dilan Dilir:

skriven

Jag är hemskt gärna med! Jag skulle vilja vinna för att jag så skulle beställa en mysig stickad tröja/någon mysig scarf. Jag tycker jag förtjänar det eftersom jag har det svårt i skolan :)

50 Therese:

skriven

Åhhh jag skulle jättegärna vilja vinna så jag kan köpa lite nya höst/vinter kläder! Behöver verkligen det! Men har inte riktigt råd, men åhhh hoppas jag vinner!

51 Malin Nygren:

skriven

Varför jag ska/vill vinna ;)
De är höst, de är kallt, garderoben behöver förnyas, men de går inte pga jag är arbetslös :/ behöver något varmt då jag är en frusen människa :)

kram

52 liselotte:

skriven

Är gärna med och tävlar. Skulle vara roligt att vinna för jag har aldrig handlat hos Miinto, och när jag nu klickade mig in hos dem fann jag hur mycket fint som helst. De har supermycket varor, så det skulle vara fantastiskt roligt att vinna detta presentkort och få anledning att handla av dem.

53 Madeleine - I always do it my way!♥:

skriven

Jag är jättegärna med!

Om nån vecka ska jag hem till min efterlängtade pojkvän. Att ha en myskofta eller något annat snyggt nytt klädesplag skulle inte alls vara fel! Skulle vara kul att överraska med nånting nytt nu när vi inte har träffats på en månad. Håller tummarna! :)

54 Isabell:

skriven

som fattig student och då pengarna går till andra, tråkiga saker såsom bussresor och dylikt skulle det vara perfekt att vinna och få unna sig något riktigt fint! :)

55 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Jag vill vinna för att kunna unna vår minsta lite EGNA kläder som bara är HANS och som han inte ärvt av bröderna. I stora familjer blir det ju ofta att barnen ärver varandras kläder - och så är det även här. Ett presentkort skulle helt klart göra att jag kan unna honom något speciellt.

Kram Annika
[email protected]

56 Jessika:

skriven

Jag vill vinna just för att jag blev förälskad i koftan på bilden ;)

57 isabellesmamma:

skriven

jag vill gärna vinna. nyseparerad och nyss köpt mig ett hus jag ska flytta in i. så inga pengar finns till övers för en höst/vintergarderob till mig själv. vore härligt att få handla lite iaf :)

58 Josefin Nilsson:

skriven

Hösten 'r här och studentplånboken ekar tomt. Ett presentkort skulle sitta fint för att pigga upp den gråa vardagen och sätta lite guldkant på mitt annars väldigt knapra studentliv!

59 erika:

skriven

Har INGA snygga röjor/överdelar. Behöver verkligen förnya garderoben på den fronten

60 Maria Westerberg:

skriven

Som ganska nybliven mamma är det lätt hänt att man glömmer bort att unna sig själv något i klädväg. Det känns så självklart att lägga alla pengar på sitt barn :) Men visst piggar det upp och gör en lite extra glad när man får köpa något nytt till sig själv också! Så därför skulle jag bli väldigt glatt överraskad om jag vann detta!

61 Sanna:

skriven

Det vore super kul att vinna lite nytt nu när jag fyller år den 2/11. Kanske något att bära upp på födelsedagen rent utav.

Kram Sanna

Kommentera här: