- För att det ska inhandlas vinterkläder!

    

Nu när graderna kryper nedåt så är det dags att börja fundera över vinterkläder!
Barnen ska såklart ha overaller, antagligen från Didriksons eller Reima men även vinterjackor behövs och dessa tre har jag spanat in till Mercedes från Zara. Matchat med mössorna ovan, Jag gillar alla tre och kan verkligen inte bestämma mig. Pälsen är så fin på första jackan, den svarta är väldigt lik min vinterjacka vilket är kul och den blå har en sån härlig luva. #Beslutsångest!
Vilken tycker ni är finast?

Turbanmössan skulle bli så fin med hennes hår utsläppt, åh ge mig nu!

  
 
1 marklin - foto, vardag & design:

skriven

Den svarta va fin men den blå ser mysigare ut, tycker jag :) Svårt de där

Svar: Får hoppas på att den blå är lika fin irl som på bild ;) Ska dit imorgon iaf så hoppas på att hitta något :)
Matilda

2 Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Allt var jätte fint. Inte helt lätt att välja barnkläder.

Svar: Haha nej det är inte lätt, och så ska det ju accepteras av fröken M också ;)
Matilda

3 Anna:

skriven

Den svarta :) funderar på den till Isabel också men ett litet - tycker jag är att den inte har någon luva

Svar: Jag såg den svarta förra gången jag var där och fastnade totalt, när jag skulle kolla på nätet så såg jag de andra så nu velar jag ;) Men får kika i butiken imorgon. Hoppas allt är bra med er!
Kram
Matilda

4 Jen - Mamma till Ewelina och planerar bröllop 2013:

skriven

Den blåa såklart. Hade passat henne.
Den ser go ut, lekvänlig, varm, lite färg än tråkiga svart :)

Svar: Ja den blå är så fin med en underbar luva! Hoppas den inte är så fluffig bara, ska kika imorgon!
Matilda

Kommentera här: