- För att det är både bra och mindre bra

     

Sitter här och blinkar, en dum ögoninflammation som gör att jag ser jättesuddigt och som vägrar ge med sig.
Har världens bästa man som handlar och lagar mat för att sedan ta hand om läggningen av pojkarna. Jisses vilket lugn när Mercedes inte är här haha, normalt har jag en liten dam här hemma som pratar non stop. Jag vet ingen som är så tyst och blyg runt andra och inte heller någon som pratar lika mycket som henne. Min kära dotter.

Dagens plus är att jag vunnit en tingelingtröja hos Mgroup, känns lite extra rolig då jag missade förhandsvisningen av filmen. Fick även lite roliga paket som jag beställt så nu är julklappar till Henry och Mercedes klara - bara lite kläder till båda som behövs men leksakerna kan jag bocka av.
1 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Vad trist att den inte ger sig ögoninflammationen. Grattis till vinsten och skönt att ha julklappar färdiga.

Svar: Jo den var envis ;) Dessa förskolebakterier! Tack så mycket, hoppas du får en fin helg
Matilda

2 ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥:

skriven

Tråkigt med ögoninflammationen :/ Vi är också snart klara med julklapparna, skönt! :)

Svar: Ja den höll i sig länge men nu äntligen är det "över". Visst är det skönt att vara tidigt ute! Har ändå ett barn kvar (Leon) att handla till och så lite vänner men det känns skönt att för en gångs skull inte trängas dagen innan julafton.
Matilda

3 Nicole - mamma till C & H:

skriven

fin bild :)

Svar: Tack,Hoppas allt är bra med er!
Matilda

Kommentera här: