- Tävling i samarbete med Blaelefant.se

Har ni börjat fundera över julklappar än? Vinn en av julklapparna här ;) Blå elefant har unika leksaker och inredning till barnrum, och så fri frakt året runt på det!               
                      
                     Jag tävlar om en bordsspis från Blaelefant hos Matilda. Tävla här du också!


För att tävla gör du så här: 
Gilla blaelefant på facebook, och skriv sedan en kommentar att du är med och tävlar.
Simple as that!

Tävlingen avslutas den 2:a december kl 24.00.
Tusen tack till Blå Elefant för att jag får hålla denna tävling!


1 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Jag är med och tävlar. Gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)

Tipsar här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/november/majbebis08-2-3.html#comment

Kram Annika
[email protected]

2 Caroline Andersson - Mamma till Elias:

skriven

Självklart är jag med, kan inte göra annat än att hålla tummarna för här hemma ser det inte ut att bli några julklappar i år.

Gillar deras facebooksida sedan tidigare, Caroline Andersson

Hoppas du fått en bra start på veckan! :)

3 Jessica S:

skriven

Gillar och tävlar!

4 Lilli:

skriven

Hej hej,

vill gärna vara med och tävla om denna fina julklapp, gillat på FB, Lilli Andersson.

Kram
L

5 caroline brantsberg:

skriven

Jag är med och tävlar om den här fina julklappen!

6 Mathilda:

skriven

Vill gärna vara med och tävla :)
Jag gillar på facebook - Mathilda Robertsson

7 jessamy:

skriven

Jag är med. Gillat med namnet Linnéa Möllerj

8 Melinda - mamma till Julia:

skriven

Jag är med! :)
Gillar på facebook också - Melinda Andersson

9 Helena:

skriven

Gillar på facebook
Hoppas på vinst då den skulle passa så bra i Emma och Julias lekstuga :)
Så dom kan laga mat till sin mamma ;)

10 Jen:

skriven

Åh ja! Vilken superbra tävling! :D jag är verkligen med och tävlar denna gång. Ett superbra pris som jag vet en liten dam här hemma skulle uppskatta ^^

Kram

11 Nina:

skriven

Åå jag är såklart med. Älskar blå elefant! Gillar dem såklart på fb!
Nina Bergquist

Underbar julklapp som ungarna skulle bli överlyckliga av att få. Underbart söt.

håller tummar och tår.
Mvh Nina

12 Petra:

skriven

Jag är också med och tävlar och jag har gillat :)

13 Anonym:

skriven

Jag är med och tävlar :) amina elnawawi på fb:)

14 Nathalié - Äntligen gravid <3 BF 27/3-13:

skriven

Jag är med :) gillat på fb, Nathalié Teodorson.

Håller tummarna, kram

15 Susanne L G :

skriven

Gillar sedan länge på FB.
Håller tummarna för vinstlotten!

16 care69:

skriven

Jag är gärna med!
Gillar redan på FB: C Care Regn
Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/11/2-dec-vinn-en-bordsspis.html

17 maria:

skriven

Nu har jag gillat och jag är gärna med och tävlar!

18 Lovis:

skriven

Jag är med :) Gillar på fb med namnet Love Oldberg

19 Hadeel:

skriven

Hej jag har gillat på facebook med namnet Hadeel Alsahlawi :) Vill verkligen vinna!

20 Sanna:

skriven

Jag är givetvis med och tävlar, denna present är ju bara för fin! Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna

21 Cecilia - Mamma till Wille & Abbe <3:

skriven

Jag är med. Cecilia Marklund. :)

22 Emelie med Hugo&Vilma:

skriven

Å, detta skulle vi verkligen vilja ha! Vilma fyller 2 år på lördag och vad skulle passa bättre? Hon skulle älska den! Och även Hugo, storebror, skulle nog får vara med på ett hörn ;-).

Gillar på FB (Emelie Lundin).

23 veronica hedlund:

skriven

åhh jag vill jätte gärna vara med och tävla har gillat på facebook (veronica hedlund)

kram veronica

24 Fröken svår- blivande tvåbarnsmamma:

skriven

Jag är gärna med.
Gillar redan på fb då det blivit mycket leksaksmat därifrån det senaste året ;-)
https://www.facebook.com/johanna.h.jansson

25 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

skriven

Jag är med och tävlar!

26 kim:

skriven

Jag är med och gillar på FB!

27 Jenny Axelsson:

skriven

Är självklart med :-)

28 emlisch:

skriven

jag är gärna med. Gillar på facebook sedan innnan; Emelie Maria johansson heter jag där.

29 Viktoria/ Stjernfall:

skriven

Jag är också med och tävlar. Svårt att låta bli ;)

30 Pappan Anders:

skriven

Jag är gärna med :-) Bordsspisen skulle min dotter Lowa älska.
Gillar på fb; Anders Nson.
Länkar; http://pappanheteranders.blogg.se/jaghoppasvinna/2012/november/tavla-om-en-bordsspis.html
Vi håller tummarna, stora som små och hoppas på tur.
Ha de gott!

31 Angelica:

skriven

Åååh, Casper älskar att "steka" ägg och laga mat åt oss.

Gillar blåelefant under namnet Angelica Broman :D

32 Johanna:

skriven

Gillar, Johanna Östblom.

33 Maria Westerberg:

skriven

Jag har gillat på FB, Maria Westerberg
Och jag vill SÅ gärna vara med i den här tävlingen! Otroligt att man kan göra leksaksköksgrejer så fina och dessutom i lilltjejens favoritfärg grönt!

34 EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA:

skriven

Jag gillar på FB, Anna Karlsson (gjorde det redan innan tävlingen)

Har länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/29/bla-elefant-212/

Hoppas på tur i din tävling

35 Ammi:

skriven

Jag gillar sidan och är med och tävlar! :)

36 liselotte:

skriven

Så fin, är gärna med och tävlar. Gillar på facebook, liselotte andersson

37 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Har gillat och vill vara med och tävla. Lottiz Törnqvist heter jag på facebook :-)

38 JoHaNNa - Julkalender på bloggen, 1 - 24 December:

skriven

jag är ABSOLUT med :) skulle bli en super fin julklapp till super fina gudbarn :)

gillar på fb: Johanna Hellberg

39 lisette:

skriven

otroligt fin spis!

jag har gillat på facebook: lisette bäcksro =)

40 Linda:

skriven

Jag vill gärna vara med!! Har gillat på FB, Linda Öberg (sedan tidigare). Skulle vara underbart att vinna, dottern älskar att laga mat och vi har redan funderat på att köpa henne ett litet kök, dock har vi lite utrymme så detta hade ju passat perfa!!

41 Lina Eckerström:

skriven

Jag är gärna med ! :)

Har gillat på facebook - Lina Eckerström.

Ha en fin dag !

42 Cattis - mamma till Adrian och Alfred:

skriven

jag är med!

gillar på fb-catharina ottosson

43 erika:

skriven

Jag vill vinna.
Gillar på fb.

44 Veronica:

skriven

Jag gillar på facebook, Veronica Olsson.
Vill såå gärna vinna till mina tre små troll, dom älskar att "laga mat" :)

45 Linda, mamma till majken o arvid:

skriven

Perfekt julklapp till dottern här. Sambon ska börja bygga en kök till henne som hon ska nog få när hon fyller 3 år & detta skulle vara helt underbart & ge henne denna. Vi håller tummarna här, gillat på FB (Linda Karlsson), ha en toppen dag.

46 Linda Persson:

skriven

Är gärna med och tävlar :) Har gillat på fejjan ( Linda Persson) ..

Och tusen tack för en härlig blogg, den är super! :)

Hälsningar Linda

47 Annica:

skriven

Jag gillar på fb, Annica Nilsson.

Vill vara med!

48 Tina Carlström:

skriven

Hej

Jag gillar på FB Tina Carlström.

Vill jätte gärna vara med i denna tävling!

Trevlig helg och advent, Kram

49 Helene Wiklund:

skriven

Jag är med! :)

Gillar på fb, Helene Wiklund

Bloggat också; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2012/november/bla-elefant-212.html#comment

Hoppas på en fin julklapp till min son Zackarias på 1,5 år :)

Kram Helene

50 Pockethexan:

skriven

Åh, vilken underbar spis den skulle mina små ha stor glädje av för det e mycket leka kök hos oss.
Men tyvärr har jag ingen FB. så jag hoppas att det går lika bra med att jag skriver om den här tävlingen på min blogg för jag skulle så gärna vilja göra mina små glada med den charmiga spisen som är gjord för att packa med sig när man ska till stugan el. farmor!

Kramis från Pockethexan själv!

51 Emma:

skriven

Så himla fin spis! Skulle lillen bli så otroligt glad över! Han använder just nu mina kastruller men skulle vara himla skönt att få tillbaka dom och han får leka med detta istället :) håller verkligen tummarna att jag är den lyckliga vinnaren! =)

Har gillat på facebook (emma öberg)

Har tipsat i min blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2012/december/tavling-bordsspis.html

52 bitskemma:

skriven

såå söt=) jag e med=))
gillar redan på fb- emma roos
tipsade i bloggen me http://bitskemmatavlar.blogspot.se/2012/12/blaelefant2dec.html

53 ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★:

skriven

Jag är med och tävlar.

* Gillar på fb - Katta Markowska

54 Carola L:

skriven

Gillar på FB (Carola Lind)

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/december/bordsspis.html

55 Veronica - mamma till Theo och Tim:

skriven

Jag är gärna med och tävlar om dessa fina saker!

Gillar på fb - Veronica Bredland Bråten

56 Carola L:

skriven

Är vinnare dragen i denna?

Svar: Ja, Caroline har fått mejl och förhoppningsvis även sin vinst på posten vid det här laget :) Kram
Matilda Milano

Kommentera här: