- För att det är dagens Mama

Älskar pälsmössan som jag fick av M förra vintern! Kappan från Zara som jag tidigare skrev hade gett mig lite lätt shoppingångest (har lättare att lägga pengar på barnen än mig själv). Poncho/stickad tröja från Hennes & Mau. Byxor med framsidan i skinn minns jag inte vart jag hittade någonstan men det är säkert 2år sen nu.
Stövlar från Hennes & Mau (!) Mina enda par skor därifrån men dessa är riktigt snygga och med en liten platå fram är de dessutom sköna att gå i.
1 maria:

skriven

Vad fin du är!

2 Mikaela:

skriven

Å önskar vi hade så fint med snö som lyste upp tillvaron lite. Här är det mest slask. Du är dessutom super snygg. Som alltid. KRAMAR M med Liam och Filippa!

Missa nu inte att tävla om 500;- i presentkort hos Ellos...
http://hemmapavarangataistan.blogg.se/2012/november/tavla-med-ellos-2.html

3 Madeleine:

skriven

Du är galet snygg här, ser som tagen ur en modekatalog!

Kommentera här: