- Älskling ♥ All over again

    
Eftersom att den lilla inte har någon chans att posera i sina fina kläder så får det visas upp på en galge istället.
Jag gav bort allt efter Leon annars så hade bebis haft en hel drös med Lundmyrplagg vid det här laget då h*n fått ärva från båda M och L. Mössan har jag kikat lite extra efter när vi varit ute, den var given redan från start då det var favoriten när L var liten, och lyckan total när jag såg denna body då den är "förbättrad" med muddar och en extra rad knappar i grenen så man kan använda den länge. Smart! Det i kombination med att de faktiskt håller tvätt efter tvätt avgjorde saken - Detta är ett MÅSTE, Även om jag så skaffar 11 barn så ska varje unge ha ett sånt här set ;)
1 Pernilla:

skriven

Tack så mycket =) Det är alltid så skoj att handla till sina barn, finns ju så mycket fint!!

2 Linda - När 4 vill bli 5:

skriven

Åh, älskar Lundmyrs plagg :-)



Fotoutmaningen finns inne hos augustifamiljen.blogg.se så kika in hos henne så hittar du den :-)

3 AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG:

skriven

Var gärna med i min grymma tävling där du kan vinna en gryym upplevelse, fiskpredikyr!



http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling-fiskpredikyr.html#comment



// en av sthlms stora bloggerskor

4 Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3:

skriven

Åh dom är ju så fina dom där kläderna! :) Har lite som väntar på tösen med från dom! :)



Bf är 18 juli, men hon kommer ibörjan på juli! :)



kram

5 Fröken M:

skriven

Dom är så Himla fina !!

Jag gav bort dem jag hade efter Viggo oxå, men får han ett syskon nån gång ska det absolut köpas nya :)

6 jen:

skriven

Söta kläder! Älskar lundmyr!



när får man se vinnaren av skansen biljetterna? :D

7 Sandra- med pojke i magen:

skriven

Jag har faktiskt haft lite svårt för lundmyr.. Men de är för att de har varit sån hysteri runt mej med de..

Ja gillar dock deras nya grönvita kläder :)



SV

Vad roligt att du vill va med och gissa när bebis kommer :)

Listan är uppdaterad nU :D

8 Fröken M:

skriven

det blir kombinerat bröllop och bröllopsresa. Vi gifter oss på koh lanta den 10 nov !



Ja, jag hoppas det blir en tur till stockholm i sommar. Mina kusiner bor ju där så det vore kul att koma till huvudstaden :)

9 Maria-Mamma till Natalie & Elin:

skriven

Ja vist är dom :) men ser man dom nu så tycker jag itne de :)

10 Josephine- Mamma till Elika & Nick:

skriven

Superfina kläder =) Stort tack för den underbara vinsten från skansen!!! Kommer ha 2 superglada barn här hemma nu =)

11 Petra-ensamstående tvillingmamma:

skriven

Åh dom kläderna är så fina!

Älskade dom när twinsen var små.. och får jag någonsin barn igen så är dom plaggen ett måste!

12 Malin- Kalles mamma:

skriven

De e supersöta! Har oxå köpt några plagg till bäbisen som inte behagar komma ut :/



Trolldeg är perfekt att sysselsätta sig med tråkiga dar :)

13 Martina - mamma till Novalee:

skriven

Haha ja lundmyrs kläder är helt underbara helt enkelt! dock hade vi bara ett par byxor i det märket till N när hon var liten men ändå. Skulle vilja ha någon t-shirt eller något till henne sen när bebis kommer så de kan matcha varandra :P Till hösten sen ska de båda få ha varsin mössa med spöket laban på hade jag tänkt, ÄLSKADE verkligen den mössan hon hade som liten ^^



Men visst är det lika roligt varje gång att få köpa bebiskläder! :D fast det är roligt överhuvudtaget att shoppa barnkläder tycker jag allt ^^



14 Michelle - Mamma till Leon:

skriven

Hahaha ja han hade så mycket hår när han föddes att elektroderna lossnade flera gånger :-P Kram

15 Coquina:

skriven

Superfina är Lundmyrs kläder =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling, perfekt för dig som har barn =)

16 Johanna:

skriven

Åh, myys! De är verkligen helt underbara, de där Lundmyrkläderna!

17 Maria:

skriven

så smart med muddarna, det blir en beställning efter rul :-)

18 Livet på landet:

skriven

Visst är de underbara Lundmyr?!

Ska shoppa det setet till min bebba med:-)



Kram

19 Carro - Foto:

skriven

Jag gillar Lundmyrs kläder men jag tycker inte alls dom har någon kvalité hade en body med tryck och efter en tvätt var hela trycket trasigt och sprucket. Kanske bara var vi som hade otur.

20 Linda Olsson:

skriven

Åh sååå fiiint! <3 :D



Kul att du är med i tävlingen hos mig!

Kram & Lycka till!

21 Natali BLOGGAR OM LIVET ♥ ♥ ♥:

skriven

Jättefint set :)

Kommentera här: