- Dagens färgklick.


Skönaste byxorna fyndade på HMs barnavdelning, 129kr!

Jag är inte alls nöjd med de facto att mina ben lagt på sig x antal kilon, det både syns och känns. Buhu, blir bootcamp med start idag! Jag är en sån som verkligen inte kan banta genom att skippa god mat. Godis äter jag ändå inte men god mat är livet. Nu när man hunnit bli gammal kan man inte längre förlita sig på en god ämnesomsättning. Jag har kollat in World Class och Sats, vilket föredrar ni?
1 jessica, mamma till ella+linus:

skriven

jaa men visst, om en 21(?) åring kan köpa byxor på Hm barnavdelning bör du VEEERKLIGEN gå ner i vikt!



åå orka. brukar inte kommentera elakt, men herregud måste jag bara säga:/

2 Nathalie:

skriven

Sats :) dom har barnpassning. Haha jag vill också ha byxorna!! Ska se om jag kan hitta dom imorgon :)

3 Matilda:

skriven

Jessica - Barnstorlekarna är ofta större än de små på vuxenavdelningen, bara så att du är medveten om det. Sen jämför jag med de kläder jag hade för bara någon månad sen och när de inte längre passar så känns det självklart inte bra.

4 Bella:

skriven

Kolla in forma gym

Kommentera här: