- Lyx.

      
Nk har nu fått in Guccis barnkollektion! Underbart, håller tummarna för att de fyller på med ännu fler godbitar. Bla de bedårande ballerinorna.

Jag sitter i telfonkö, jag vet inte vilket företag som är värst... 3 med deras totala oförmåga att göra en enda faktura rätt eller Tele2 med deras väntetider. 53 minuter har jag väntat nu, Det är inte ok.
1 Anna:

skriven

Åh den där skötväskan är ju helt underbar! Synd att den inte matchar med min donkey :/

2 Anonym:

skriven

Hej Matilda,



Det arbetas intensivt på att minimera kötiderna och maximera möjligheten för dig som kund att komma i kontakt med vår kundservice. Vi erbjuder bland även chatt funktion på http://www.tele2.se/kundservice-kontaktaoss.html som gör att du kan chatta med kundservice och få hjälp. Har du fortfarande frågor får du gärna kontakta mig direkt.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

3 LIFE by TESS:

skriven

Såg deras lilla GUCCI-hörna sist jag var där men då hade de inte särskilt mycket att erbjuda. Hoppas på några riktiga godbitar framöver:)

Kommentera här: