- För att vi har det bra!

En bärsjal är ett måste sen när vi kommer hem. Frågan är ju bara vilken som är "bäst". Har fått låna en slags tubtop och sjal/tröja som jag får bära runt H i här. Han ser så pyttig ut sötnosen. 2155gr idag och jag känner på mig att hans kurva kommer peka spikrakt upp sen ;) Nej nu är det dags för mat till lillen.

1 Jenny:

skriven

Tricot slen!
Perfekt till prematurer och smidigt att de kan ligga "i vagga" i dessa.
Jag ammade tex i min

2 Emma:

skriven

hihi du som trodde du skulle få en 4 kg klump, denna gången fick du en liten bebis, så mysigt:) Hur många veckor/dagar kom han förtidigt?
Kram

3 Yohannas.se:

skriven

herreguuuuuuuuuuuuud så liten

4 Anonym:

skriven

Å liten så söt... va härligt att ni fått komma hem... alltid bäst hemma hos de sina... jag har aldrig haftsjal men sele... rekommenderar verkligen Ergobaby... min är helt underbar och jag och bebè använder den jättemkt. KRAMAR Mikaela med Liam och Filippa!

5 afroego:

skriven

så himla mysigt att ni fortfarande får vara så nära ;)

6 anna:

skriven

Jag har en från granit som är super bra :) hade den när Isabel var bebis också

7 Therese, mamma till 2 underbara huliganer:

skriven

Underbart med sjal. Hampus bodde i sin de 3-4 första månaderna. Jag hade en moby wrap till honom och den var kanon. Lätt knuten och mjuk...

http://www.stellaris.se/index.php/baera-moby-wrap-elastisk-baersjal-c-25_80

8 Leona:

skriven

Lille plutten, ser väldigt gosigt ut.

9 tindra:

skriven

Han är ju bara fööör söööt! Min äldsta son vägde 2,2kg & 46cm då han föddes. Han var 9 dagar för tidigt bara. En liten kille som hade strl 46 i kläder!

Kommentera här: