- För att ...

         
    
                                             ... Jag älskar dig till månen och tillbaka


    
    
    


1 Yohannas.se:

skriven

Sååå vacker!

2 maria:

skriven

åå, vad fin han är!

3 Gunilla:

skriven

Vad söt han är.

4 Nina:

skriven

Så underbart fin!!!

5 Sofie:

skriven

Hihi, såå söt!

Nu har min prins också kommit :) Lille Julian tittade ut i onsdags, 5 dagar efter bf. Underbart!

Svar: Åh grattis!! Så fint namn också, skönt att slippa gå över tiden
Matilda

6 Sandra:

skriven

Vilken vacker liten pojke! =)

7 Emma:

skriven

Härlig bild o söt mössa:)

8 Millah:

skriven

Grattis du har vunnit en tävling i min blogg :)
http://millahoman.blogg.se/2012/june/tavling-damn-heels-vikbara-ballerinaskor.html

Maila kontaktuppgifter "namn,adress,mail,telenr + vilka du vill ha/storlek" till: [email protected]

Kram // Millah

9 Helena:

skriven

men vilken liten sötis. =)

10 Anonym:

skriven

Underbart fin!

11 Leona:

skriven

Vilken otroligt fin bild :)) Super söt liten kille också såklart :)

12 Madde - gravid vecka 37:

skriven

åh, den här bilden är så otroligt söt!

13 Josefin - Melwins mamma :

skriven

har finni gjort mössan? =)

Svar: Haha nej den har jag gjort ;)
Matilda

14 Josefin - Melwins mamma :

skriven

Jaha, för hon har ju gjort precis sammamössa, sjukt söt för övrigt. Så liten han är,:)Grattis ännu en gång..

Svar: Aha ok, läser inte hennes blogg men kan tänka mig att många gör dem, de är väldigt poppis i USA :) Jag hittade mönster här http://kungenomajkis.blogspot.se/2011/10/virkad-ugglemossa.html.
Tack :)
Matilda

15 Josefin - Melwins mamma :

skriven

Ja charmiga på de små :)

16 tindra:

skriven

så fiiiiiiiiiiiiiin!! åhh lilla bebis!

17 Ninni - Foto & Vardag:

skriven

underbart vacker

18 Eleonore- vinn familjekalender!:

skriven

Åh vilken liten gooing! Vist älskar man de små obeskrivligt mycket :D

19 kiwiberries:

skriven

men lilla älskling va söt!

20 Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo:

skriven

Men vilken sötnos, grattis till tillskottet! =)

21 claudia:

skriven

Nä gud vad söt! Åh.

22 christin:

skriven

Vilken sötnos!!

23 s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen):

skriven

Så himla söt och toksöt mössa :)

Svar: Tack fina ;)
Matilda

24 Linda:

skriven

men gud vilken söt liten guldklimp!!
Vem är det som har gjort den urgulliga mössan? :)
Kram

Svar: Tack fina, mössan har jag virkat :) Kram
Matilda

25 JUNITJEJ:

skriven

Åh, så sött!

26 Sophie (vardag, foto, musik, mode, sött & gott):

skriven

Så gullig! Vad mysigt! :D

27 Malin:

skriven

Vilken underbaring, fin mössa sån skulle jag vilja ha till Thelma vart har du fått tag i den?

Svar: Den har jag gjort själv :) Finns att hitta på Ebay om inte annat. Kram
Matilda

28 S:

skriven

Har du boken "Gissa hur mycket jag tycker om dig"? Annars rekommenderar jag dig varmt att skaffa den. Världens finaste lilla bok.
Just för att du skrev "Jag älskar dig till månen och tillbaka".
:)

Svar: Googlade direkt och det blir ett klick, tusen tack för tipset!! Kram
Matilda

29 Andjela:

skriven

Så himla söt bild! Kram :)

30 sandra - mamma till niklas & nora:

skriven

Nej va go!!! Man får gratulera till det lilla miraklet :)

Ha en fortsatt bra dag!!!

Svar: Tack fina!
Matilda

31 Elin:

skriven

så söt!

grattis!

32 Linnea:

skriven

Nej så söt! Stort grattis!

33 Sanna - Mamma till Embla:

skriven

Gudarnas vilken liten sötnos.. Stort Grattis :)

34 Veronica:

skriven

hej! Så himla go bild på lillbäsen! =)
jag måste höra vart du hittat mönstret till mössan, själv har jag letat och letat och även gett upp. Såg ett svar att det är du själv som gjort den, så jag hoppas jag kanske kan komma ett steg närmre att finna mönstret?? Kram Veronica

Svar: Oj jisses hade jag inte svarat på detta, http://kungenomajkis.blogspot.se/2011/10/virkad-ugglemossa.html - om du inte redan fått tag i det :) Kram
Matilda

35 Veronica:

skriven

hej! Så himla go bild på lillbäsen! =)
jag måste höra vart du hittat mönstret till mössan, själv har jag letat och letat och även gett upp. Såg ett svar att det är du själv som gjort den, så jag hoppas jag kanske kan komma ett steg närmre att finna mönstret?? Kram Veronica

Svar: http://kungenomajkis.blogspot.se/2011/10/virkad-ugglemossa.html
Här har du mönstret :) Kram
Matilda

36 elin:

skriven

Men kära nån så söt han är!

37 Petra:

skriven

Vilken sötnos.
Grattis i massor.

38 Amanda -- mamma till Viggo:

skriven

meeen vad fantasisk fin!

39 Emma:

skriven

Fantastiskt söt, vi har också en liten Eliah hemma hos oss! Visst är det underbart med bebisar:)

Kika gärna in hos mig & tävla till din sötis!

Ha en fin kväll!

Svar: Ja men din blogg har jag varit inne och kikat i tidigare såg jag nu :) Jättefina bilder och en supersöt liten Eliah! :)
Matilda

40 Em:

skriven

Men ååå vilken underbart söt! Och oj vilken fin mössa! Vågar man ge sig på att försöka virka en sån tro...

Svar: Jadå, virka på bara. Det var väldigt lätt måste jag säga, jag har ju trots allt aldrig virkat tidigare så för en van hand måste det ju vara lätt som en plätt :)
Matilda

41 Victoria:

skriven

Jösses vad söt! :)

42 Junitjej:

skriven

Så söt!! Vilken gullig mössa!

43 Hanna Karlsson:

skriven

Så söt!

44 lisaevelinas konst & inredning:

skriven

åh herrejesus vad söööt!

45 gizze:

skriven

Kära nån så söt!
Njut av tiden med ditt mirakel...tiden bara springer iväg när man får barn

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentera här: