- Hallonsmoothies:.

    
Innan barnen
gjordes i ordning för läggning blev det lite lyx i form av hallonsmoothies. De slank ned två hela koppar var för barnen så jag tar det som att de gillade det. Smootthies blir det definitivt mer av nu mot sommaren. De har även idag spenderat största delen av tiden ute och det gör så gott för sömnen sen kan jag lova. Nu blir det en kort prommis med Daphne så jag orkar hålla mig vaken för en film och sen hade jag tänkt bleka tänderna. Praktiskt värre att kunna göra det hemma i soffan.

Hoppas att ni haft en härlig helg ღ
1 mickaela:

skriven

hej när jag var gravid ville jag bleka mina tänder. Jag fråga min syster som är tandsköterska om det gick bra eftersom jag bruka sova med min blekningsskena och då sa hon att det är inte bra för barnet när man är gravid och bör inte bleka tänderna när man ammar heller. kolla med din tandläkare om din går bra.

Kommentera här: