- TÄVLING: vinn lyxigt spakit från spadag.se

    
Jag tävlar om ett spakit från webbshopen Spadag.se . Tävlingen finns här: http://majbebis08.blogg.se/2011/september/-tavling-vinn-lyxigt-spakit-fran-spadagse.html
Såhär tävlar du som har blogg:

1. Kopiera bild + kursiv text ovan och publicera i din blogg.
2. Berätta ditt/dina bästa spatips i en kommentar i detta inlägg.
3. Glöm inte att bifoga din tävlingslänk (hela url) i din kommentar.

Såhär tävlar du som inte har blogg:
1. Kopiera bild + kursiv text ovan och skicka till minst 5 av dina vänner, skicka även mig en kopia
(mejl: [email protected]).
2. Berätta ditt/dina bästa spatips i en kommentar i detta inlägg.
3. Glöm inte att skriva din mejladress i kommentaren.

Du har på dig fram till den 16 oktober 2011 klockan 20:00 att tävla. Den med bäst motivering (och som följer de simpla reglerna) vinner!

LYCKA TILL!
1 emily:

skriven

Hej! Jag är jättegärna med och tävlar då jag känner att det skulle vara skönt att få rå om mig själv. Går heltid i skolan + jobb och min lilla son. Försöker få allt att gå ihop och känns som jag inte har tid för mig själv, jag vill få unna mig något, få känna mig fräsch och fin. Tror detta skulle hjälpa lite. Det skulle kännas så jäkla härligt att få vinna!



Mitt bästa skönhetstips är en hårinpackning för livlöst hår.

Knäck 3 äggulor och blanda dem med lite olivolja. Massera in det i håret och låt det sitta i 30 minuter. Skölj sedan ut håret :)



Här är mitt inlägg: http://agressia.blogg.se/2011/september/majbebis08-i-samarbete-med-spadag.html#comment

2 Naked Girl:

skriven

Vill tävla - Avokado o blåbär jätte bra för hyn. <3

3 Gee:

skriven

Jag tävlar och länkar i min blogg: http://mrs-ols.blogspot.com/2011/09/dagens-kommentar.html



Mitt bästa spatips är: Var hemma själv, sätt på din favoritskiva med lugn musik, tänd ljus och fyll badkaret med varmt, skummigt och väldoftande vatten. Ställ ett vinglas med vatten på badkarskanten och njuuuuuuut!



Jag behöver verkligen vinna, har jätteproblem med magkatar och behöver stressa ner.... Hoppas på tur!

4 care69:

skriven

1. Jag är gärna med!

Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/10/16-okt-vinn-lyxigt-spakit-fran-spadagse_08.html

2. Mitt tips är att skicka iväg familjen på någon rolig aktivitet och sedan i lugn och ro få ta ett långt varmt bad med härligt badskum eller badsalt och ha tända ljus och spalampor i badet...och bara njuta.

5 Sanna:

skriven

En lott: Jag är gärna med och tävlar, vore riktigt mysigt att få vinna detta lagom tills min födelsedag. Det är nämligen inte ofta man har tid som ensamstående mamma att rå om sig själv, njuta utav ett varmt bad och bara "vara".



Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/october/tavlar-om-ett-spakit-1610.html#comment



Två lotter:

Mitt bästa spatips är att i lugn och ro ta ett varmt skönt bad, med tända ljus och spa lampor tillsammans med något härligt badskum. Ovanpå det behövs givetvis en härlig ansiktsmask. Efter det är det morgonrock, en spännande bok och en kopp varm choklad som gäller.



Kram Sanna

Kommentera här: