- Nellypaket!

         
         
Sally var här i lördags och tog några bilder på kläderna från Nelly, sen älskar hon att redigera så jag har fått en riktig powermakeup som ni kan se haha. Den översta måste jag kolla upp vilket märke det är och den nedre är från French Connection.
1 Eva - Kakkakaffe:

skriven

Alltså, jag har minne av att du sagt att du varit modell i något skede? Eller minns jag helt galet. I såfall, berätta lite om det.

2 Anna:

skriven

Den där rosa väntar jag på att dom ska få in i min stl :) väldigt fin!

3 FruSofie:

skriven

Nelly borde ju anställa dig som modell, så fin du är!!!

4 Isabelle:

skriven

Ville bara tipsa om att nu kan ni vinna ett presentkort värt hela 10 000:- hos Nelly.com, du kan köpa en helt ny sommargarderob! Tävlingen hittar ni här:

http://barnshopping.se/nelly-com/



Sista dagen idag!

5 Rebecca:

skriven

Vackraste människan på hela jorden? Kram

6 Rebecca:

skriven

Vackraste människan på hela jorden? Kram

7 Melissa - Vincents Mamma&Gravid:

skriven

den översta klänningen är super fin =)

8 Michelle:

skriven

Men oj så fine kjoler, du og! Hvordan holder du deg fit med småunger i huset? :))

9 Matilda:

skriven

Tack alla fina!

Kommentera här: