- Wanted!

    
Hos Oii design fann jag dessa ursnygga jeans, hade önskat ett par till L.  400kr på rea! I Like it.
1 nicole:

skriven

sv; tack för gratulationen ;)

2 Ida - foto:

skriven

Svar; Vadå bli modell de kommer jag aldrig kunna bli så som jag ser ut! Haha ingen modell här inte - även fast jag skulle vilja bli. :)

Skit. Snygga. Jeans. Älskar rumpan på de, blått och brunt som jeans är skit snyggt!

3 Carro - Mammaliv & Foto:

skriven

Jag klickade faktiskt hem påslakanen x2 :) och så kör jag med vita örngott. Slängde med en såndär prydnadskudde också när jag likaväl var i farten. Jösses jag är uggletokig.



Konstigt att det inte gick att kommentera jag testade själv och då funkade det.



Hoppas ni har haft en härlig dag! :)

4 Carro - Mammaliv & Foto:

skriven

Jotex 299 kr per set :)

5 Trixie - mamma till Ellis:

skriven

Hej! Tror att armbandet landade på knappt 500! Så himla fina, och så bra att man bara kan köpa ny kedja och flytta berlockerna vartefter dom växer ;)

6 Fiffi:

skriven

Supersnygga jeans!!

7 mamma mindy:

skriven

God kväll.snygga jeans.Ha en skön natt sömn.kram

8 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

skriven

Snygga jeans!

Kommentera här: