Tävling i samarbete med Tidningskungen.se

Nu välkomnar vi det nya året med en toppentävling! En person har nämligen chans att vinna en prenumeration på valfri tidning hos Tidningskungen.se i ett urval av 200 tidningar till ett värde av 180-510kronor. Jag prenumererar själv på flera olika tidningar som jag beställt från tidningskungen bla Elle, Mama och Hus&Hem. Det känns som en skön mix av det bästa och som småbarnsförälder så är det lite vardagslyx att bara få (försöka) sätta sig ned och drömma sig bort i en tidning.
  

         
Jag tävlar om en valfri prenumeration från Tidningskungen hos Matilda
Var med och tävla 
här du också!



Det enda du behöver göra är att gå in på Tidningskungen.se och sedan skriva i en kommentar vilken din favorittidning är, motivera gärna varför du valt just den tidningen.

För två vinstchanser

-För en extra vinstchans ska du kopiera bilden + texten och publicera i din blogg. Kontrollera att alla länkar fungerar. Om du inte har någon blogg kan du tipsa minst 5 stycken vänner via mail och skicka kopian till mig på [email protected].

Glöm inte email eller bloggadress så att jag kan kontakta vinnaren.
 
Tävlingen avslutas den 14de Januari kl 18.00.
Tusen tack till Tidningskungen.se som sponsrat till denna tävling!


                                        Lycka till!
1 FowZie ♥ ~ felicia aulén:

skriven

sv; det är skönt att vara glad =)

2 I:

skriven

Min och familjens favorittidning är Bamse. Men den är jag ganska säker på att jag får av min pappa när jag fyller år (det har jag fått de senaste 18 åren!). Någon annan tidning har vi inte råd att ha just nu, så jag är flitig lånare av "Vi föräldrar" på biblioteket. Jag skulle inte tacka nej till att få ett eget nummer hem i brevlådan. Vilken lyx!



Givetvis har jag tipsat om tävlingen för att öka mina chanser.

http://ifunderar.blogg.se/2011/january/tidningstavling.html

3 Madde:

skriven

Min favorit tidning är Mama, den har allt i en salig blandning! Intressant läsning, bra reklam och många bra tips till småbarnsföräldrar! SUPER helt enkelt.

http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2011/january/tavla316.html

Har såklart även länkat, så nu återstår bara för mig att hålla tummarna!

4 Isabellesmamma:

skriven

jag deltar, min favorit är tidningen vi föräldar, därför jag tycker det är så bra test på barnprodukter i den så man vet vad man vågar och inte vågar köpa till sina små älsklingar.



skulle vilja vinna därför att jag är föräldraledig med alldeles för mycket tid över ?!?!?!?! behöver lite tidsfördriv!



har länkat är: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/january/tidningsprenumeration.html

5 Josefine - mamma till Hugo:

skriven

Länk för extra lott; http://joosefineatavlar.blogspot.com/2011/01/premunation-141.html



Min favorittidning är ViFöräldrar. Tycker den är bra, står mycket intressant!

6 Anna L:

skriven

Är gärna med och min favorit är Matmagasinet. Där finns recept både för erfarna och mindre erfarna kockar. Bra vardagsrecept men även för lyxigare tillfällen. Den passar mig:)



Har även tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/01/tidningsprenumeration.html

7 marlene, mamma till lilly & john:

skriven

Här kommer min länk för en extralott!



http://lillyjohn.blogg.se/2011/january/tavla-om-en-prenumeration.html



Jag skulle så gärna vilja ha en prenumeration på tidningen ViFöräldrar. Tycker att det är den absolut bästa "föräldrar" tidningen just nu. Många bra tester och prover på olika produkter och fina tips på bra kläder och mat.



KRAM

8 Fotograf Jessica:

skriven

Vill du ha din blogg designad gratis? Klicka in hos mig och delta.. !

9 Jessika:

skriven

Ja e me o tävlar !!



Två chanser*



Tipsat här; http://piicniic.blogg.se/tavla/2011/january/tidningskungen.html



Favorittidningen - Hänt Bild

Skvaller, kändisar allt i bild.

Vem har kysst vem och vem har vatt vild?

Kryper ner i soffan o ljusen e tända.

Hänt Bild i handen nu får inget hända.

Håller mina tummar och tår,

att det blir jag som denna prenumerationen får.

10 Mamma Wendela:

skriven

ja jag älskade att vara gravidjag med.. men denna gången känns de bara som att man blir tjock.. haha



Killen vill ta reda på könet, så de gör vi säkert.

11 Nicole - mamma till C:

skriven

Hej!

La upp ett inlägg i min blogg så jag är med och tävlar ;)



Jag skulle välja en Föräldrar & Barn prenumeration!



Föräldrar & barn är något så unikt som en riktig föräldratidning som inte bara är klok utan också kul! Det är helt enkelt en tidning som både innehåller massor av inspiration och massor av praktiska råd kring livet med bebisar och små barn. I Föräldrar & barn skriver vi om såväl sömnkaos, barnsjukdomar och barnvagnstest som kändisar, inredning, resor och mode.



Allt sånt där som man gillar i en bra kombination!

12 Ms. Kidelin:

skriven

Vilken kul tävling, den vill jag vara med i:) Om jag vann skulle jag vilja prenumerera på Elle mat & vin. Tar mig sällan tiden att bläddra i glossiga magasin längre vilket jag önskar att jag gjorde. Ella mat & vin bjuder på så mycket inspiration tycker jag som älskar att husera i köket och testa nya recept, etc.

13 Emma:

skriven

Min favorittidning är MAMA, därför att den innehåller det mesta en bra tidning ska innehålla, bl.a mode, barn, matlagning.

14 Cecilia:

skriven

Jag skulle vilja vinna tidningen Glamour... Läser 90% barnbloggar, tidningar om barn och familj mm.. Men nu är det dax att tänka lite på mej själv också och återerövra lyxstunderna med en kaffe och en bra veckotidning som är bara för mej igen!

15 Cecilia:

skriven

Och här kommer en länk där jag tipsar för en extra vinst chans...

http://emmismamma.webblogg.se/2011/january/tavling-hos-matilda.html

16 anna med litet a:

skriven

Jag är gärna med och tävlar!



Min favorittidning är Family Living eftersom det är då jag kan koppla bort allt annat och bara få drömma mig bort. Inte bort från familjen, men bort mot vår framtid tillsammans. Inspireras av hemredning och planera hur vi kan ha det. Längta efter att få göra samma resor som jag får läsa om. Titta efter vackra saker eller bara få vara ifred en stund!



Här har jag tipsat:

http://annastipsarblogg.blogg.se/2011/january/tidningsprenumeration.html

17 Sandra - mamma till Molly:

skriven

Hej, jag är gärna med och tävlar!



Min favorittidning är "Hus & Hem". Älskar allt som har med inredning att göra och man får mycket tips och ideér genom tidningen :D



+ länkat på bloggen: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/january/valfri-tidningsprenumeration-141.html



/Sandra

18 Jeanette:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Min favorit är Modern psykologi. Den är bäst för den är så lärorik.

19 Erika:

skriven

Jag vill vinna photoshopguiden och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

20 Johanna - mamma till Leia:

skriven

DigitalFoto är min favorit. Skulle vara lärorikt att läsa lite om foto eftersom det är ett trevligt intresse här :)



Extra: http://johannaostblom.blogg.se/tavlingar/2011/january/tidning.html

21 care69:

skriven

Jag är gärna med!

Jag skulle välja ELLE till min dotter om jag vann.



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/01/14-jan-vinn-en-prenumeration.html

22 vicktoria:

skriven

Jag vill jätte gärna vinna en prenumeration av tidningen Illustrerad Vetenskap. Den är lärorik och intressant. Jag är alltid den första som läser den nyaste numret när den kommer ut i biblioteket i min skola!

23 KATHERINE ALTMANN:

skriven

Jag hade velat ha seventeen :) står så mycket bra i den tycker jag :) älskar mode!



[email protected]

24 Lisa:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Skulle nog välja Family Living eftersom den passar mina intressen perfekt. Familjeliv och inredning är det som mitt liv kretsar mest runt, hihi

25 chanette:

skriven

cakes and sugarcraft vill jag vinna.

snacka om dröm tidning för mig..

jag blir rent till mig här, nu vet jag hur barn känner sig på julafton ha ha



tipsat på min blogg:http://tartpalatset.blogg.se/2011/january/vinn-hos-matilda-14-jan.html

26 Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan:

skriven

Jag läser aldrig några tidningar mer än dagstidningen tyvärr så jag har ingen direkt favorit. Var flera år sedan jag senast hade en tidningsprenumeration.



Om jag vann skulle jag nog välja tidningen Mama i alla fall :)

27 En helt vanlig Isabell:

skriven

Min favorit just nu är nog ELLE Interiör. Jag ska äntligen få flytta ihop med min kille och han vet redan nu att det är jag som kommer att bestämma, hehe ;-) Dom har massa bra inspiration som jag skulle vilja ta del av och kunna göra lägenheten jättefin och mysig :-)

28 En helt vanlig Isabell:

skriven

Jag har också länkat på min blogg för en extra vinstchans: http://belllybus.blogg.se/2011/january/tidningsprenumeration.html



Hoppas hoppas! :-)

29 Spacegirl:

skriven

Jag är gärna med :-)

Min favorittidning är Bead & Button och jag skulle vilja vinna därför att det finns ibget bättre än att få krypa upp i soffan och inspireras av sin favorittidning.



Min blogglänk

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/14-januari-vinn-prenumeration.html

30 Emma:

skriven

Mama är min favorit tisning den känns så lyxig och jag saknar och kunna köpa den så hoppas vinna nu...



Har länkat här: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2011/january/tavling-hos-matilda.html



31 Liselotte:

skriven

Hej! Vill gärna vinna en prenumeration på Allas, där det finns en hel del att läsa om lite av varje. har länkat för extra chans http://liselottess.blogspot.com/2011/01/tidningsprenumeration-14-jan.html

32 Lotta:

skriven

Jag är med! Självklart skulle jag välja tidningen Mama! Vad passar bättre till mig som väntar mitt åttonde underverk när som helst? =)

33 Emma:

skriven

Vill va med. Om jag har turen så skulle jag välja DigitalFoto, är väldigt intresserad av fotografering och andra brukar berömma mig(svårt att ta till mig). Mitt nyårslöfte är att ta tag och utveckla min fotografering så den tidningen vore ett stort steg framåt. Ha de gott!

34 Erika, mamma till Nour 10 månader:

skriven

Jag vill vara med och tävla! Om jag vann skulle jag välja tidningen ViFöräldrar, pga att den skriver om allt man kan behöva veta när man ha småbarn.

35 Susanne:

skriven

Tidningen Nära hoppas jag få i min brevlåda. Vilken lycka! Den handlar om det övernaturliga, änglar, healing m m. Det är en relativt ny tidning som dessvärre inte kommer ut så ofta, men är otroligt bra!

Den är lite knepig att få tag i ibland, för den säljs inte på alla ställen, så har man en prenumeration då är man ju säker på att man får den!



Jag håller tummarna stenhårt!



Jag har mailat 5 vänner och kopia till dej!



gotland(at)speedmail.se

36 Jessica:

skriven

Tidningen Mama skulle jag bli superglad över om jag fick hem i brevlådan, just nu får jag vi föräldrar men känner att mitt barn har blivit för gammal, Mama verkar vara nästa steg att gå, har hört så mycket bra om den tidningen så jag håller min tummar på att den hittar hem till min brevlåda.

37 Kicki M:

skriven

Superskoj tävling! Här kommer en lite...erhm...dassig motivering till min favorittidning "Dasstidningen" :-)



Bajsa - är i livet en nödvändighet,

ändå görs detta i stor hemlighet.

Man känner hur det trycker på,

och ursäktar sig med "jag på damrummet måste gå".

I "regelboken" står visst sedan som följer:

inte lukta, inte låta och uträtta "ärendet" medans kranen sköljer.

Sätt lite papper i stolen så att det inte dunsar,

av dina stora illaluktande klunsar.



Men herregud vilken jäkla smussel,

vad tror folk man gör där inne - lägger pussel?



För mig som vågar prata om att göra "nummer två",

vore det också en ära att få,

denna humoristiska dasstidning - jajjemen,

jag lär springa på toa igen och igen.

Vem bryr sig att det luktar, håll för din näsa,

så länge det finns en dasstidning att läsa!



Jag mailar mina fem vänner och dig :-)

38 Cilla:

skriven

Jag älskar inredning och drömmer mig gärna bort hur jag skulle ändra i vårt hem om vi hade haft råd.. Hus&Hem tycker jag innehåller en bra blandning av trevliga hemreportage och inspirerande tips, men om jag hade lyckan att vinna skulle jag kanske passa på att testa en för mig ny tidning. Som Antik&Auktion exempelvis, fortfarande inredning men på ett nytt spännande sätt!

39 Sandra:

skriven

ÅH vilken rolig tävling! OM jag mot förmodan vinner så vill jag ha Elle Interiör! En bra tidning som verkligen inspirerar. Kram

40 Linda:

skriven

Om jag vann skulle jag verkligen vilja ha tidningen Solo , den är bra och passar mig,

41 Nilli:

skriven

Jag skulle välja elle, känns verkligen vardagslyx, särskilt nu när jag sträckt axeln men ändå måste ta hand om barn och hund, då behöver jag koppla av med en skön modetidning.

43 Maria:

skriven

Hej! Vilken rolig tävling, jag vill gärna vara med. Om jag hade turen att vinna skulle jag välja Fotoguiden. Jag gillar att fota och ska snart skaffa en ny kamera och behöver lite tips! Har sex barn som snart vuxit upp, jag vill ta riktigt fina bilder på dem.

Länkar i min högerspalt.

Kram

44 Andrea:

skriven

Det är klart jag vill vara med!

Min blogglänk är här: http://frusvensson.webblogg.se/oppen/2011/january/jag-tavlar-om-en-prenumeration-fran-tidningsk.html



Om jag vinner skulle jag vilja ha en prenumeration på tidningen Ridsport, en hästtidning som jag läst genom alla år, numera har jag hästen hos fodervärd då jag är nybliven tvåbarnsmamma och student, men saknar hästarna något förfärligt. Tyvärr hinner jag inte med något hästeri annat än en tidning någon gång ibland, men det är riktigt rofyllt att få en paus från blöjor och babykräk och läsa om mitt stora intresse, det är vardagslyx för mig. Nu hoppas jag på turen och en helårsprenumeration av Ridsport!



God fortsättning på 2011!

önskar Andrea

45 Idun:

skriven

Min favorit är MåBra, det är en hälsotidning som inte känns så himla hysterisk, utan en tidning som jag kan läsa och inspireras av på ett lagom sätt. Jag har lite lättare för att låta egna förändringar haka på då.

46 Ida - mamma till Alva:

skriven

Min favorit är Föräldrar & Barn, tycker det finns mycket bra tips och råd i den tidningen :)

47 Ingrid:

skriven

Jag är gärna med!

Min favorittidning är faktiskt Allt om Historia! Både jag och min sambo är väldigt fascinerade av historia och gillar att läsa om det. Så om jag har turen att vinna så blir det nåt som både jag och gubben kan ha glädje av :)



Jag har länkat på bloggen för en extra vinstchans: http://p0llys.blogg.se/2011/january/jag-tavlar-om-en-valfri-tidningsprenumeration.html



Kramar, Ingrid

48 Annelie:

skriven

Jag är med!

Min favorit är ELLE och den tar ett tag att läsa eftersom den är så tjock och lagom intressant så den passar mig bra.

49 Ronja Jansson:

skriven

Kul! :) Jag älskar hästar, och om jag hade turen att vinna så skulle jag vilja ha Stallmagasinet :) Jag har läst den tidningen och tycker att den är superbra, men den är för dyr för att köpa i affären. Skulle vara kul med en tidning som räcker riktigt länge :)



Har länkat på bloggen för extrachans att vinna: http://tavlingstips.bloggplatsen.se/2011/01/07/4308564-vinn-en-tidningsprenumeration/

50 EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Jag vet att min son skulle bli superglad om jag vann en prenumeration på Bamse (vi har en för mindre barn men vore kul med vanliga Bamse). Jag skulle iofs uppskatta Se&Hör



Har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/january/tidningskungen-141.html

51 Lotta från Småland:

skriven

Kan inte bestämma mig om det är Illustrerad Vetenskap eller National Geographic eftersom jag gilar båda lika mycket.

52 Malin:

skriven

jag har länkat här: http://majblomma.blogg.se/timeaftertime/2011/january/prenumeration-141.html



Min favorittidning är Världens Historia. Jag älskar att bara öppna tidningen och komma till en helt annan tid och värld.

53 Ingrid:

skriven

Jag skulle nog välja Cakes & Sugarcraft (eller en liknande). För jag skulle så gärna vilja hitta tillbaka till min hobby, som är tårtdekorationer och denna tidning skulle ge mig inspiration.



Blogglänk:

www.lagomtnormativt.blogspot.com/p/tavlingar.html

54 Caroline L:

skriven

Jag skulle vilja vinna MåBra. Det är dags att leva sundare och den här tidningen har en stor bredd i sitt innehåll.

55 Sussi:

skriven

Jag tycker ViFöräldrar är en super bra tidning! Just för att dom har intressanta reportage och bra tester på olika produkter till våra barn. Jag läser den dock inte så ofta nu då man prioriterar att lägga pengarna på annat än tidningar...

56 Jenny:

skriven

Jag skulle vilja prenumerera på SOLO. Har kikat i tidningen ett par gånger förr och den verkar intressant och roligt. Så jag är nyfiken på hur tidningen är idag och skulle jättegärna vilja läsa den.

57 Mathilda:

skriven

http://mathildak.blogg.se/?tmp=08084400

Här har jag tipsat om tävlingen på min blogg.



Jag prenumererar redan på mama, hus & hem & blossom. Så de enda som jag verkligen saknar, och saknar mkt ät ELLE. Som småbarnsmamma kan man behöva lite mode insperation i vardagen!

58 Mattias:

skriven

Jag måste säga Mama, sambon prenumererade på den tidigare men har nu slutat och jag måste erkänna att jag saknar den! För mig har det varit perfekt dassunderhållning :)



Jag länkar såklart också så att fler hittar hit på: http://villduvinna.blogg.se/2011/january/14-jan-vinn-en-prenumeration.html



Hoppas på tur!

59 Jane:

skriven

Åh, så roligt! Jag är med, såklart.



Om jag vinner skulle jag vilja ha 12 nr. av MAMA, en av mina absoluta favorittidningar. Helt fantastiskt är den.

Det är lite "vardagslyx" när jag köper den i affären, tillsammans med en mörk chokladkaka och sjunker ner i soffan en timme medan min blivande man leker med sonen.

DET är lyx <3.



http://www.janejohansson.se/2011/01/jag-tavlar-x-2.html

60 Lotta L:

skriven

Jag vill vinna Må Bra för att jag är intresserad av att leva ett mer hälsosamt liv med bra mat och regelbunden träning. Hoppas få tips och inspiration!

61 Lotta L:

skriven

Jag vill vinna Må Bra för att jag är intresserad av att leva ett mer hälsosamt liv med bra mat och regelbunden träning. Hoppas få tips och inspiration!

62 Nina:

skriven

Jag skulle vilja vinna ELLE, eftersom jag älskar mode. Som student har jag inte råd med särskilt mycket shopping, då drömmer jag mig bort i denna underbara tidning och låtsas att jag äger varje plagg :)

63 helena:

skriven

jag är med :D

jag skulle vilja vinna Top of the pops. Jag vill vinna den för att de skriver mycket om musik och kändisar och en speciell anledning är att de skriver om mitt favoritband mcfly rätt ofta och det står aldrig något om dem i svenska tidningar. Jag ska bli utbytesstudent om några år så det skulle även vara ett bra sätt att öva engelska på. :)



har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/7473745/tidningskungen.htm



kram Helena :)

64 Sandra:

skriven

Hej! Jag tävlar gärna =)

Jag är väldigt intresserad av tidningen "Runners World" (på svenska). Jag har länge drömt om att kunna susa fram genom skogen, men har inte klarat av det p.g.a. en enorm smärta i magen. För några månader sedan blev jag opererad i magen och nu är den så mycket bättre och jag har smått börjat springa. Det skulle vara bra att läsa i tidningen dels för att det är intressant, men också så att jag lär mig nya saker.

65 Sabina:

skriven

HEJ jag är gärna med och tävlar. Jag är en modeintreserad tjej som tycker om att inspereras från tidningen ''elle''. Tyvärr har jag bara ett exemplar av den så jag känner att detta är en perfekt chans att försöka vinna premunation. Och tidningarna kan även användas som sängbord, då man lägger alla elle tidningar på varandra. MAIL: [email protected]

66 marty:

skriven

elle interiör skulle jag vilja ha då jag flyttat till ett stort hus och behöver lite inredningstips på hur man kan få det mysigt med detaljer. :)

67 Anonym:

skriven

kloka hem skulle jag gärna vilja ha i postlådan för att inspireras av att skaffa ett hus som är praktiskt så in i bängen, men även snyggt!

68 beeellllaaaa:

skriven

Jag är gärna med & tävlar :)

Mina favorit tidning är Frida , för jag tycker att det finns så mycket om kändisar & mycket annat där , nästan allt :)



Min blogg : http://beeellllaaaa.blogg.se/

69 Jeanette:

skriven

Hej!

Jag skulle vinna en prenumeration på Elle som är min favorittidning eftersom jag älskar kläder och mode :)

70 Nelly M.:

skriven

Min favorittidning är helt klart ELLE. Även om man inte alltid har råd med kläderna i tidningen så är det otroligt kul att titta och låta sig inspireras :) Och så har tidningarna blivit inrednings "mode", överallt på bloggar ser man ELLE tidningar här och där :) Och det är ju förståeligt då de ofta är riktigt snygga!



-Jag har mailat dig, och några vänner! :)

71 Linnea Sjöström:

skriven

Jag är gärna med och tävlar, min favorittidning är Solo och jag skulle jättegärna vilja prenumerera på den :)



HAR OCKSÅ LÄNKAT FÖR 2 LOTTER: http://liinneasjostrom.blogg.se/2011/january/tavling-hos-matilda.html#comment

72 Charlotte:

skriven

Jag skulle vilja vinna en prenumeration på Equipage, eftersom det är en riktigt bra hästtidning, och hästar är mitt största intresse och framtide yrke. Och lyckligtvis blir man aldrig någonsin fullärd!

73 alexandra mamma till Tove:

skriven

min favorittidning är vi föräldrar. jag älskar den tidningen men har aldrig råd att köpa en premunation och det är ju ännu dyrare att köpa tidningen i butik. så oftast får jag aldrig läsa den..



jag har länkat här. http://axdal.se/troll/2011/01/09/14-januari-tidningar-hos-matilda/

74 FruSofie:

skriven

Vilken bra tävling, vill gärna vara med!



En av mina favorittidningar är ToppHälsa och skulle bli jötteglad över en prenumation, behöver inspiration och pepp nu när jag är igång med min träning igen och det är ToppHälsa bra på =)



Håller tummarna.

Kram Sofie

75 Sanna:

skriven

Jag är gärna med och tävlar för det här är en vinst jag verkligen skulle bli glad utav, för precis som du själv skriver är den här lilla studnden när tidningen hamnar i brevlådan min egna lilla stund. En stund för bara mig att få lite extra energi och lilla extra lyx vilket skulle vara perfekt för mig nu när jag har fullt upp i mellan varven med skola, jobb och småbarnslivet. Till råga på allt planerar vi flytt till egen bostad efter sommaren så mycket pengar kommer gå åt till möbler, prylar och annat som lär behövas så vore toppen att få vinna lite lyx gratis och spara in en slant.



Tidningen SOLO står på önskelistan för den bjuder på lite allt möjligt enligt mig. Allt ifrån mode, skvaller, träning och hälsa till tävlingar m.m.



Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/january/tavlar-om-en-valfri-prenumeration.html#comment



Kram Sanna

76 J o H a N N a - tävling pågår!:

skriven

jag är absolut med, tänk vad kul och komma hem till en ny tidning att läsa istället för alla läxor. skulle va guld värt! jag skulle då vilja vinna solo för den innehåller sånt som man är intresserad av att läsa och så får man jue en liten present med varje nummer, vilket gör allt lite roligare :)



här även bloggat om tävlingen för dubbel vinstchans.. har oxo kollat så länkarna funkar: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/january/valfri-tidningsprenumration.html#comment

77 Rosida:

skriven

Jag är med! :D

Vill prenumerera på Photoshopguiden.



Har länkat också här: http://beyondthesurface.blogg.se/2011/january/bloggtavlingar-2.html#comment

78 Emelie med elliott o leila:

skriven

jag är gärna med. Jag skulle välja 12 nr av lagalätt. Nu när man hat två barn så finns de ju knappt nån tid över för matlagning- de ska helst gå snabbt o smidigt ju, o då blir de oftast samma om o om igen..vilket blir tjatigt i längden. så med denna tidning skulle man säkerligen hitta massa enkla o lätta recept att trsta =)



länk till tips:http://emlisch.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/14-jan-valfri-prenumration-tidningskungen.html#comment

79 Carita:

skriven

Jag vill vara med. Jag skulle vilja ha 12 nr av Laga Lätt. Jag älskar att laga mat och testa nya recept :) Kul med inspiration.

80 Cattis:

skriven

jag skulle vilja vinna en premuneration på tidningen Mama.. eftersom jag är mamma och tycker tidningen är bra :D



länk http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2011/january/14-januari-tidningskungen.html

81 evamar:

skriven

Jag är med och vill gärna ha en extralott med den här länken:



http://evamar.blogg.se/2011/january/prenumeration-14-jan.html



Om jag vinner väljer jag Blossom. Det är lagom mycket träning och lagom mycket må-bra för mig!

82 Camilla:

skriven

Hade jag vunnit så hade jag valt en inredningstidning.

O den som ligger mig varmast om hjärtat är hus & hem.

Jag har fått så många idéer och mycket inspiration därifrån innan, och jag är ganska söker att idéerna och inspirationen finns där fortfarande och i framtiden.

//

Camilla

83 Annelie M:

skriven

Vill gärna vinna Iform för att komma i form efter all mat och slöandet över jul och nyår. Behöver en spark i häcken!

84 Emeli- Mamma till Nathalie:

skriven

Jag skulle vilja vinna en prenumeration på tidningen Föräldrar och barn. Gillar tidningen och den ger många bra tips till småbarnsföräldrar. Man får läsa om tester och det tycker jag är perfekt att kunna läsa om innan man ska köpa den grejen.

85 Hanne:

skriven

Om jag vann skulle jag välja min favorittidning ELLE, för jag älskar mode, smink osv, då jag är en riktigt tjejig tjej som längtar efter att få komma hem till en tidning och bara koppla av :)

86 Dilin:

skriven

jag skulle vilja vinna

Chic tidningen :) .



har länkat :

http://diilins.blogspot.com/2011/01/tavling-avslutas-141.html



ha det bra!

87 Lilli:

skriven

88 Lilli:

skriven

Veckrevyn vill jag gärna vinna! Älskar den tidningen för det finns alltid nåt för alla och massa snygga klädtips :D

89 Linda:

skriven

Jag skulle så gärna vilja vinna: Allt om Bröllop! Varför? Jo för att jag och min flickvän ska gifta oss i november, så vi skulle behöva en tidning för att få lite tips & idéer kring vissa saker. =)

90 Ragnhild:

skriven

Jag är gärna med!!

Älskar att lösa korsord men har aldrig riktigt haft tid för det i vardagen, med jobb och allt annat...

Men nu när jag äntligen är mammaledig så finns det förhoppningsvis många tillfällen att få sätta mig ned och koppla av med t.ex "Hemmets Journal" :) perfekt tidsfördriv mellan amningarna kanske? Om inte annat så stimulerar jag ju hjärnan medan jag är borta från arbetet, hehe!

Hoppas på tur!

91 Tova:

skriven

Är självklart med! Är ett riktigt tidningsfreak, och nu när man är mammaledig skulle det ju passa perfekt med en prenumeration på "Mama" :)

En lagom mix av glamour och vardag, ytliga och allvarliga ting. Helt underbart att kunna krypa upp i fåtöljen med en kopp te och fly vardagen en stund...!

92 dinzezys:

skriven

Jag skulle jättegärna vilja vara med och om jag nu hade turen att få vinna en prenumeration så skulle det absolut vara på tidningen Galoppmagasinet.

Varför? Jo...jag har alltid velat bli en jockey, men jag är alldeles för tung för sådant och då gick min dröm i stöpet...Jag skulle då iallafall vilja kunna läsa om denna fascinerande sport och kunna se hur det är i galoppvärlden.

Tack för en bra tävling!

93 Nanna:

skriven

En tidning i postlådan är lyx, så det är klart jag vill ta en lott i din roliga tävling!

Jag skulle välja Amelia, är periodare på den :-)

94 Sara:

skriven

Hejsan.

Jag är gärna med.

Min favorit tidning är förtillfället "Hus & Hem" då jag planerar att flytta hemifrån.

Då är det roligt att kolla i heminredningstidningar och drömma sig bort till hur man skulle inreda sin egna lägenhet och få det till ens drömhem.

95 Caroline - Mamma till Noah:

skriven

Min favorit är Mama =)

Är alldels för snål att premenera på den så hade varit roligt att få vinna en =)



Tipsat:http://caaaaaaroliine.blogg.se/vitavlar/2011/january/fredagen-den-14-januari.html



Ha de fint =)

96 Kawwe:

skriven

Skulle välja tidningen "Hälsa"!



Är trött på alla ytliga reportage, kändissnack och skvallertidningar.

Vill helt enkelt läsa något som får mig att fokusera på nuet och må bra. "Hälsa" ska bli min fräscha omstart på det nya året!

97 En pojkmammas vardag ♥:

skriven

Vilken supertävling!

Jag skulle vilja ha hem "Gård & Torp" i min brevlåda. Absolut en tidning som både jag och sambon kommer att gilla ... den skulle det bläddras massor i nu när vi renoverar, planerar och ska börja inreda vårat torp nu snart :)



För 2 lotter: http://edvinsmamma.wordpress.com/tavlingar/

98 Kashaya:

skriven

SKulle hemskt gärna vilja vinna en prenumeration på Chic, gillar verkligen den tidningen och köper den varje vecka så vore en dröm att få den hem i brevlådan.=)



Har länkat här http://kashayatavlar.blogspot.com/2011/01/tavla-om-prenumeration.html

99 Malin:

skriven

Hej! Jag är givetvis med även jag och tar en extra lott då jag länkar här: http://theotott.blogg.se/2011/january/14-jan-vinn-en-prenumeration.html



Måste nog säga Hus & Hem!



Hoppas på tur!

Kram Malin

100 Angelica:

skriven

Jag vill vara med :D Hinner varken blogga eller maila just nu dock :(



Skulle vilja vinna Frida :)

101 Adam:

skriven

Jag skulle vilja vara med och tävla åt min vackra flickvän.

Hon pluggar, jobbar och sliter som en dåre och unnar sig själv aldrig något. Jag som själv också studerar har inte heller råd att skämma bort henne på det sättet jag önskar.



Men när hon är sjuk brukar jag köpa ELLE och en påse godis till henne och aldrig blir hon så glad som då. Vinner jag tävlingen vill jag därför ge Louise en prenumeration på ELLE.



102 emma:

skriven

jag vill väldigt gärna vinna

Dogs In Review

är hel tokig i hundar och detta är en tidning jag aldrig hört talas om men verkar väldigt intressant för oss som är hund ägare.

skulle bli väldigt glad om jag vann

Kommentera här: