- Tävling i samarbete med Brandsforkids!

I samarbete med Brandsforkids.se startar nu helgens första tävling. Ni har nämligen chans att få kamma hem ett presentkort värde 200kronor att handla för i webshopen. På Brandsforkids finner ni märkeskläder både second hand och begagnat från bla Ralph Lauren och Burberry.

           
Jag tävlar om ett presentkort från 
Brandsforkids hos Matilda.
Var med och tävla här du också!

Det enda du behöver göra för att vara med är att besöka Brandsforkids och registrera er mejladress till nyhetsbrevet, registrerar ni era vänners mailadresser (med tillåtelse) så är det ett plus. 

För två vinstchanser

För två vinstchanser ska du registrera dig till nyhetsbrevet samt "gilla" Brandsforkids på Facebook 
Att tipsa om tävlingen är frivilligt.

Glöm inte email eller bloggadress så att jag kan kontakta vinnaren.
 
Tävlingen avslutas den 17de Januari kl 18.00.
Tusen tack till Brandsforkids som sponsrat till denna tävling!
1 care69:

skriven

Jag är med!



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/01/17-jan-vinn-ett-presentkort-vart-200-kr.html



FB: C Regn

N-brev: care69(at)live.se

2 Cecilia:

skriven

Registrerat mej för nyhetsbrevet gillat på facebook.



FB: Cecilia Nortoft

3 Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan:

skriven

Har registrerat mig för nyhetsbrevet och gillat på Facebook (Johanna Friman)

4 Madde:

skriven

Har anmält mig till nyhetsbrevet med samma mail som ovan!

Och gillar på FB Madelene Elisabeth Jacobsen!

5 Anna. L:

skriven

Gillat på FB - Anna Lundkvist, anmält mig till nyhetsbrevet och tipsat på min blogg http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/01/presentkort-fran-brandsforkids.html

6 Liselotte:

skriven

Hej! Är jättegärna med, har anmält mig till nyhetsbrevet. Mvh Liselotte

7 Josefine - mamma till Hugo:

skriven

Registrerad med ovan nämnd mail + gillar på FB Josefine Andersson

8 Johanna - mamma till Leia:

skriven

Jag har anmält mig till nyhetsbrevet :)

9 Isabellesmamma:

skriven

jsg deltar gärna, har lagt till mig för nyhetsbrevet ([email protected])



och gillar på FB (Linda Hallstensson)



ha en fortsatt trevlig helg!

10 Spacegirl:

skriven

Jag är gärna med och jag tar EN lott.

Har registrerat mig för nyhetsbrevet med ovastående emailadress.

11 EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Har anmält mig med mailen



[email protected]



Gillar på FB, Anna Karlsson



Länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/january/brands-for-kids-171.html

12 Jessica:

skriven

Hej!

Är med och tävlar, har registrerat ([email protected]) Gillar på facebook ( jessica leuschner )

Har även tipsat om tävlingen, http://www.jezzie1986.com/2011/01/presentkort.html



Hoppas att du har haft en bra helg!

13 Sandra - mamma till Molly:

skriven

Hej, jag är gärna med och tar 2 vinstchanser!



Anmält nyhetsbrev med samma mail som till denna kommentar.



Gillar på Facebook! (Sandra Li)



+ länkat på bloggen: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/january/200kr-hos-brandsforkidsse-171.html



/Sandra

14 Sanna:

skriven

Jag är gärna med och tävlar och har anmält mig till nyhetsbrevet med mailadressen [email protected]



Har även gillat på facebook (Sanna Kaakinen).



Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/january/tavlar-om-ett-presentkort-2.html#comment



Kram Sanna

15 Mickan:

skriven

Jag vill vara med med en lott. Har reggat mig för nyhetsbrevet med angiven mailadress.

16 Susanne L G:

skriven

Hejsan!



Jag har anmält mej till nyhetsbrevet,

och gillar på FB.



Håller tummarna hårt!

17 Anders:

skriven

nu är jag med i nyhetsbrevet :) riktigt bra sida! hoppas på turen nu.

18 Elin Jonsson:

skriven

HEj hej klart att man är med! Har anmält till nyhetsbrev och gillat på FB!



håller tummarna



KRAM

19 Ida - mamma till Alva:

skriven

Jag är med på två lotter. Har anmält mig till nyhetsbrevet och jag gillar på FB (Ida Nordkvist)

20 marty:

skriven

jag är med! snygga grejer fanns det. har anmält mig till nyhetsbrevet. skulle vilja vinna Turkos mössa

GEGGAMOJA - stl XS och Linne

KATVIG - stl 122

21 Carita:

skriven

Jag är gärna med :) Har anmält mig till nyhetsbrevet och har gillat på FB, Carita Turkos.

22 Emeli- Mamma till Nathalie:

skriven

Jag är med. Har anmält mig till nyhetsbrevet.



2 lotter: Gillar på facebook, Emeli Falk.

23 Tova:

skriven

Är med här också, tycker Brandsforkids låter som en superbra företagsidé!

Tar 2 lotter, har anmält mig till nyhetsbrevet och gillar på FB. (Tova Winbäck)

Kram

24 Caroline - Mamma till Noah:

skriven

Jag vill vara med =)



Har anmält mig till nyhetsbrevet me mailen ovan!

Och är såklart me på facebook- Caroline Jönsson



2lotter

Ha de fint =)

25 En pojkmammas vardag ♥:

skriven

Jag har registrerat nyhetsbrev ([email protected])

"Gillat" på fb (Elin Tegström)



... och länkat: http://edvinsmamma.wordpress.com/tavlingar/

26 Emelie med busungen elliott o sessan leila:

skriven

jag är gärna med och tävlar =)



har anmält mig till nyehtsbrevet med ovanstående mailadress och så gillar jag dom på facebook (emelie.johansson3)

27 Erika-Mitt Nya Liv:

skriven

Jag tävlar gärna!

1 lott: Jag har anmält mig till nyhetsbrevet ([email protected])



2 lott: Jag har gillat på facebook [email protected]



och för att göra dig glad har jag länkat :)

http://noonewantsforever.blogspot.com/p/jag-tavlar.html



Hoppas!

Hälsningar

Erika w

28 Mattias:

skriven

Jag är med såklart och har anmält mig till nyhetsbrevet! Har inte facebook men länkar ändå såklart på: http://villduvinna.blogg.se/2011/january/17-jan-vinn-ett-presentkort-vart-200-kr.html



Hoppas på tur!

29 Linda:

skriven

vill absolut vara med och tävla och har anmält mig till nyhetsbrevet med ovanstående mail och så gillar jag på FB ( Linda Granberg )



länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2011/january/vinn-ett-presentkort-6.html



Kram Linda

30 Malin:

skriven

Jag är självklart med! gillar på fb och har anmält mig till nyhetsbrevet, så jag tar två lotter! Länkar gör jag också såklart och det inlägget hittar du här: http://theotott.blogg.se/2011/january/17-jan-vinn-ett-presentkort-vart-200-kr.html



Ha det gott så länge!

Kommentera här: