- Om mina fötter bara var liiiite mindre.

    
Dessa ursöta minnetonkainspirerade skor såg jag igår på H&M, tyvär är det inte ett ställe som jag skulle kunna tänka mig köpa barnens skor på men gud så söta de var. Det finns en jacka i samma stil men Mercy ratade den haha. 179 riksdaler får man betala för dessa på H&M.
1 Ida:

skriven

Ja gud va söta de var! Vet du jag har börjat att följa dig via bloglovin! :D Bra va!

PS. Svarade du ngt på mitt mail förut? Kram

2 Josefin:

skriven

Wow, vilket roligt nyhetsbrev Barnshopping.se har gett ut denna månad! Kanon erbjudanden på riktigt bra produkter. Nyhetsbrevet kan du läsa här:

http://barnshopping.se/?wpmlmethod=newsletter&id=26&subscriber_id=240&authkey=9c82c7143c102b71c593d98d96093fde

3 Lilla H:

skriven

Vad söta, jag såg jackan och den gillade jag inte men skorna var jättesöta. Dock e jag ju tveksam till kvaliten på hms skor?

4 Sabina - Ung förälder och gravid igen:

skriven

Kika gärna in här om du har tid och lust:



http://saabiina.blogg.se/2011/february/28-februari-11-im-beautiful-in-my-wa.html



har skrivit om en grej som cirkulerar på facebook som gör mig uppriktigt upprörd!

5 Malin - mamma till Leah:

skriven

http://lifebyme.devote.se

6 Petra:

skriven

¨Söta skor såg dem igår men som du säger hm o skor njaaa?kram

7 britta bloggar:

skriven

Åh fina. Men håller med, kan köpa skor åt mig på hm men inte stina...

Jag har precis lagt upp en ny tävling om du är intresserad...?

8 Zabine - Wildasmami:

skriven

ååh vilka häftiga skor!!! =)

9 Bröllopsdekorationer:

skriven

Jätte fina skor, verkligen!

10 Jual Rumah di Jakarta:

skriven



More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

11 Grosir Baju Murah:

skriven

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

12 Jual Laptop:

skriven

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.

13 INFORMASI SEPUTAR OTOMOTIF:

skriven

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.

Kommentera här: