- Vinn 2 biljetter till Disney On Ice!

I ett samarbete med Disney kan jag nu presentera en tävling om biljetter till årets show 2012, Disney On Ice Princesses & Heroes. En person kan vinna två biljetter till föreställningen den 5de Januari. En show ni inte vill missa! Barn under 2år som kan sitta i en vuxens knä kommer in gratis och man är aldrig varken för gammal eller för ung för att se denna show. Totalt 90 minuter och en 15 minuters paus däremellan.  
      
"Disney On Ice Princesses & Heroes är en stjärnspäckad is-show med höga hopp, djärv akrobatik och fantastisk skridskoåkning. Den lilla älvan Tingeling tar dig med till de mest spännande ögonblicken i de klassiska Disneysagorna om Snövit, Askungen, Ariel, Belle, Jasmine och Törnrosa. För allra första gången får du också se prinsessan Rapunzel och Tiana på den glittrande isen."
 

    

Jag tävlar om biljetter till Disney on ice Princess and heroes hos Matilda.
Var med och tävla här du också!


För en vinstchans
Kommentera i inlägget att du vill vara med och tävla!

För två vinstchanser

-För en extra vinstchans ska du kopiera bilden + texten och publicera i din blogg. Se till så att alla länkar fungerar. Om du inte har någon blogg kan du tipsa minst 5 stycken vänner via mail och vidarebefodra detta till mig på [email protected].

Glöm inte email eller bloggadress så att jag kan kontakta vinnaren.
 
Tävlingen avslutas den 14de December kl 18.00.
Tusen tack till Disneyonice.se som sponsrat till denna tävling!


                                        Lycka till!
1 Cissi:

skriven

Jag vill vara med!



Tipsat: http://cissitavlar.blogg.se/2011/december/princess-heroes-on-ice.html

2 Anna:

skriven

Jag vill vara med och tävla :D

3 Nicole:

skriven

Jag vill vara med :)

4 care69:

skriven

Jag är gärna med!

har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/12/14-dec-vinn-2-biljetter-till-disney-on.html

5 Linda:

skriven

åh vill absolut vara med och tävla. Vore så roligt att få gå med min Filip då jag tidigare varit med storasyster och hon älskade det.



länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2011/december/vinn-biljetter-till-disney-on-ice.html



Kram Linda

6 EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA:

skriven

Jag är gärna med och tävlar



har delat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/december/disney-on-ice-1412.html

7 Amanda:

skriven

JAG VILL VARA MED OCH TÄVLA! :)

8 Petra:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla!

9 Ruby, Milo och Lova:

skriven

jag vill vara meeeed :D:D:D

10 Linda:

skriven

Jag vill alldeles jättegärna vara med och tävla!

11 Rövarmamman:

skriven

Är gärna med har en prinsessa här hemma som skulle bli världens lyckligaste! Håller tummen hårt! Många kramar

12 Annica:

skriven

Jag vill vara med och tävla dottern älskar prinsessor.

13 Malin:

skriven

Jag är med! :)

14 mathilda:

skriven

jag vill också vara med och tävla :)

15 nelly:

skriven

Jag är med och tävlar!

16 Andreas:

skriven

Jag är med :) hoppas på tur

Kommentera här: