- Samspel

                         
              
              
              

1 Therese - Hampus & Pontus mamma:

skriven

Haha helt otroligt men samma sak här imorse. Hampus hade sin Bamse och Pontus sin lillatiger. Pontus ville smaka på Bamse, men Hampus visa att här, tiger är din.. : )

2 Melissa - Vincents Mamma:

skriven

haha va sött :D

3 Yohanna:

skriven

Hahaha... så gulligt du gjort med pratbubblorna.. ibland känns det som man förstår preciiis vad dem tänker de små.. (å ibland inte!!) Svar på din kommentar i bloggen: Tack för tipsen om dagis!!! Låter ju superbra om man får en liten tips-lista med sig sen! Det är itne aktuellt än, men jag vill ha tips i god tid... :)

4 Fröken M:

skriven

åh, det är ju en toppen muta, och här nöjer jag mig med en påse godis... SKANDAL ;)

5 jessica mamma till ella+ linus:

skriven

heej! måste fråga dig, hoppas du svarar:)

jag blev oxå antagen till buzzadors testpanel för pampers... fick ni blöjorna hem till brevlådan? har inte fått dom än o dom skulle vskickas ut förra veckan:)

kram

6 Rebecca:

skriven

Haha, sött.

Sista bilden var för söt ;D

7 Manilla, älskar min Liam:

skriven

Haha gud va söta dom är!

Skitkul med pratbubblor också:D

8 Linda:

skriven

haha underbart!

Kommentera här: