In Love

    
Jag gillar den skarpt, från KappAhl.
1 Anna:

skriven

Åh va roligt :D

Dom röda var jätte fina men tyvärr alldeles försmå, hur visst du vilket storlek Mercedes skulle ha i dom?

Det blir dom svarta för Antonios del också fast dom var ju fina dom med :)

2 Marina mamma till antonio ! :):

skriven

Den va skit läcker!

3 Hannele - nybliven 2barnsmamma <3:

skriven

Svar:

Hej! Ja var tvungen att ta bort inlägget av privata skäl :)



Nämen vad kul! :D Tack så mycket! Men måste tyvärr säga att du får ge den biljetten till någon annan :( av personliga skäl som har kommit upp så att jag inte kan iaf åka till den mässan när den hålls :(



Kramis!

4 Caroline - Mamma till Noah:

skriven

Den var jätte fin =)

5 Miia mamma till My:

skriven

sv: Jag hoppas min flicka får mitt självlockiga hår när det växer ut. hennes pappas hår stod rätt upp när han va liten. hade han haft mössa på sig so stod det upp ändå.



tack hoppas också vi blir friska snart.

6 Maja:

skriven

den är tokfin!

7 Mekko!:

skriven

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

8 linda:

skriven

gud vad fiiin :D

9 Caroline Lundin:

skriven

Ja den är jättefin! Köpte den själv för någon vecka sedan :)

Kommentera här: