9 Månader ung!

                     
Hurra hurra på din 9 månaders dag min älskade lilla nallebjörn. Mamma och pappa älskar dig!
1 lucke:

skriven

Hejsan, hänt ikväll? :)

2 Sofie:

skriven

Grattis Leon :)



Playdate, absolut! ;) Säg till om du är i mina krokar någon gång (Skåne)

3 Anonym:

skriven

oh vad gulligt

fin blogg=)



kika gärna in på min;)

4 PussPetra!<3:

skriven

nej men gud va söt!!<3

5 Cissi:

skriven

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

6 eroooticaaa:

skriven

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

7 Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3:

skriven

Svar:

Ja han är otroligt duktig ^^, hihi..



ang om ditt inlägg..

Grattis L på din 9 månaders dag! :D (sjukt fort det har gått alltså xD, tkr fortfarande som det var igår du fick han :P) haha..

Förresten vart har du köpt hans nallekläder ? :) tkr att alla köper så sött nu för tiden och jag hittar ta mig sjutton aldrig något längre känns det som..eller jo när man är lite smått fattig så gör man det :P haha..

8 Emma:

skriven

Så söt :)

9 Isabella ♥:

skriven

aww så söt :D

10 Liten:

skriven

Åh vilken liten raring, första födelsedagen närmar sig med stormsteg =)

11 Britta Bloggar:

skriven

Grattis! Hurra!

12 Viola:

skriven

svar: ja jag är likadan och har varit sen jag var liten, jag äter bara kött om det är filé.



Grattis till Leon på nio-månadersdagen får jag passa på att säga också :)

13 Veronica - 3barns mamma,väntar 4.e & pluggar:

skriven

Sååååå söööööööt!!!!!!

14 Sanna:

skriven

SV: Tack så mycket! Men egentligen fyller jag först på tisdag den 2/11, men vi firade både mig och dottern i helgen eftersom hon fyllde den 19/10.



Kram Sanna

15 malinhe,:

skriven

SVAR. tack så mycket! :)

16 Veronica - 3barns mamma,väntar 4.e & pluggar:

skriven

Ja, blir det en pojke så kommer han heta Charlie och det är för att min man förlorade en av sina vänner i en trafikolycka för 2år sen. Min man vill därför gärna ha namnet Charlie efter sin fina vän.

Får vi en dotter så vet vi inte än... ev Molly eller Cecilia... kram

17 Therese:

skriven

Så otroligt söt! Snart börjar han gå då blir det andra bullar. Skönt att han inte slagit sig idag! sov sött

18 Sanna:

skriven

SV: Haha, det är ingen fara bara roligt att någon kommenterar och lägger märkte till vårt firande. Sista tiden har nämligen kommentarerna legat på is rätt mycket och statistiken gått neråt, vilket är väldigt tråkigt. Vore kul med ett upplyft!



Vi hade ett härligt firande åtminstone med fina gäster och en massa roliga presenter.



Kram Sanna

19 Nina:

skriven

hurra!!!! massa grattis! :D vilken söt bild..



ja det va sjukt roligt. kan tyvärr inte säga att det va länge sen ja va på dop å bröllop. vi har haft fullt upp denna månad. va namnfest först, istället för dop. å sen veckan efter var det bröllop å nu både och :P



20 Mammabea.se:

skriven

SV: Haha nej jag målade inte blommorna själv. Det är bara klistermärken! ;) Smidigt och enkelt. Ger gott resultat ;)

21 Martina- Blivande 3 barnsmamma:

skriven

Grattis till Leon =)



Ja men precis, Stephanies hår blir så torrt när man inte har någon leav in kräm eller spray, nästan lite grå aktigt.



Förut satt jag alltid och flätade och fixade så hon var alltid jätte fin i håret men sen Alexander kom så har jag inte samma tid att sitta och fläta i timmar så nu blir det ofta en fläta eller något snabbt. Bara att kamma tar sin tid för det är alltid lika trassligt.

22 Helena:

skriven

Han kommer hem ev på tisdag (de är om jag vill) annars så hämtar jag honom på onsdag morgon för en liten resa resten av veckan!

23 Helena:

skriven

Han kommer hem ev på tisdag (de är om jag vill) annars så hämtar jag honom på onsdag morgon för en liten resa resten av veckan!

24 Moa - Leos mamma:

skriven

Hoppas du mår bättre snart!!

Tack så mycket, dina barn är också jätte söta! =)

25 ebbas dagbok:

skriven

Sv; Tack:) Detsamma!

26 Nina:

skriven

GRATTIS!! Lite i efterskott ; )

27 Jessica:

skriven

Ja jag tror faktiskt det blir mörkt, med lite exstenstions så håret blir långt ;)

28 Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*::

skriven

Grattis Leon, tiden går sjukt fort.

29 natasha:

skriven

grattis grattis! :)

Kommentera här: