- Snabbmat.

För ungefär en timme sedan började jag med maten och det är väl åtminstonde en timme kvar innan det blir klart. Haha nu vet jag varför vi inte äter kalops oftare :)
Om lite drygt en timme ska vi vara i stallet så det blir tajt med att äta och sen sticka iväg men här är vi positiva :)
1 Caroline:

skriven

Hej!



Jag jobbar på två olika ställen. Igår jobbade jag som servitris på ett event, det är mycket sånt nu på höstkanten. Sen jobbar jag även inom vården. Skönt att variera lite :) Man hinner aldrig bli less.



Jag betalade 50 kr för tomten på DollarStore gardinerna kostade också 50kr :)



Kram kram! Hoppas helgen har varit bra.

2 Caroline:

skriven

Föresten tusan så gott med kalops! ;D

3 Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3:

skriven

Svar:

Så lite så ^^



Ang om ditt inlägg..

gud vad gott! Det var länge sedan jag åt det ^^

4 Anonym:

skriven

Skulle man kunna få receptet? :)

Kommentera här: