Sen update

Åh vilken superdag jag har haft, känns som att alla positiva saker bara ramlat över mig. 
Muffinsen blev föresten väldigt goda, men jag föredrar mina egna som jag brukar ha hela hallon i vilket blir hur mumsigt som helst. 
Imorgon hade jag tänkt ta mig till öppnis med barnen, ska passa på att väga Leon också. Någon som vågar sig på att gissa vad han väger nu? Han vägde 7.9 och var 67cm sist vi var där (tror jag).
    

Klänningen köpte jag i lördags på H&M för 299 riksdaler, jag älskar spets så valet var inte så svårt.

1 Olelsi / Nettan:

skriven

Såg att du vunnit, grattis!!



Ha en bra dag!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

2 Tova:

skriven

Hihi, vilken stor kille han är, och jag som tycker Elliot blivit såå tung... :) (han vägde 6,6 vid 4 månaders-kollen)

Så söt han är förresten, rätt lik Mercedes fast i kill-version ;)

kramar

Kommentera här: