-Mercy percy piron paron


Mercy fick ha
med sig sin Brio-hund ut idag, jag band en tofs på snöret så att det inte skulle glida ur hennes händer och därmed lämna den lilla hunden åt sitt öde ensam om hon skulle ha råkat tappa snöret.
Han blev påkörd av en barnvagn också men verkar ha klarat det rätt bra ändå.

Det är skyltar överallt om cirkus, jag tror att Mercedes hade totalälskat det, ska ta och kolla upp det lite närmare sen. Vi var iallfall ner ut för att Mats nu bestämt att han behövde skor, byxor och skjortor eftersom att han ska till elitloppet i helgen. Sen åt vi ute - igen, gosh vad lat man blivit men imorgon blir det hemlagat.

Leon gjorde en liten olycka i blöjan och jag bytte såklart, men efteråt insåg jag att jag glömt ta med mig nya blöjor så då var det bara att ha en liten nakenfis i vagnen medans vi fick köpa ett nytt paket, såg lite roligt ut och han hann pissa ner Mercedes extratröja som jag la över honom hehe.
Men det hade ju kunnat vara värre :)
1 Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥:

skriven

Hihi, så söt hon är när hon "rastar" hunden :)

Såg att det ska vara cirkus i stan här med...men får se om det blir någon cirkus för oss. För det första tycker jag att det är ganska dyrt o sen har vi trots allt 7 mil dit..

Kramar

2 Louise:

skriven

Haha ja även BRIO taxen behöver rastas ibland :) det mådde han nog bra av. Ha en bra dag!

/Louise på BRIO

3 Louise:

skriven

Hej igen! Hej! Det var verkligen en fin bild på din dotter och BRIO taxen! Jag tänkte höra om vi skulle kunna få lägga upp den på vår blogg, brionewsroom.se? Hör gärna av dig! /Louise

4 freja:

skriven

haha vega älskar att springa runt med sin briohund oxå! http://stocktownstories.blogg.se/2010/april/utkast-april-26-2010-1.html

Kommentera här: