Tävling i samarbete med Namnnappen.se

Kan nu stolt presentera en ny tävling här på bloggen i sammarbete med Namnnappen.se!

           
Jag tävlar om två paket namnnappar från Namnnappen hos Matilda.
Var med och tävla
här du också!

Alla kan vara med och tävla:
För en vinstchans
- Besök Namnnappen och välj ut det paket du helst hade velat ha samt vilket namn som ska stå på.
Glöm inte email eller bloggadress! 

För två vinstchanser
- Besök Namnnappen, och välj ut det paket du helst hade velat ha samt vilket namn som ska stå på.
Glöm inte email eller bloggadress!
- Kopiera bilden + texten och publicera i din blogg. Om du inte har någon blogg kan du tipsa minst 5 stycken vänner via mail och skicka kopian till mig på [email protected].

Vinnaren utses genom lottning.
Tävlingen avslutas den 3 Augusti.       Lycka till!

1 Madde:

skriven

Anatomiska Namnnappar, rosa-ljusrosa-vit, Esska, silikon!

Namnet som ska stå på nappen är Melina!

2 Therese - Hampus & Pontus mamma:

skriven

Platta Namnnappar, blå-grön-vit, Ellipse, Latex...

Namnet; Pontus

3 Ida - mamma till Alva:

skriven

Anatomiska Namnnappar, svart-vit-transp., Esska, silikon

Med namnet Alva

5 Emma:

skriven

Don här napparna:http://www.namnnappen.se/Products.aspx?SalesArticleID=142



Namn: Felix



Vore så skoj att vinna!=)

6 Jonas Å:

skriven

Platta Namnnappar, star, Nûby, silikon

med namnet Isabella

7 Carolina:

skriven

Jag hoppas på att vinna Platta Happy, brun-grå-transp., Esska, silikon med ordet "Donsö-bo" på. :-)



Hoppas, hoppas!



Länk för extra chans; http://www.carolina1979.se/?page_id=7

8 Jonas Å:

skriven

Jag har mejlat!

9 Adam & Alishas mamma:

skriven

Jag skulle vilja vinna: Anatomiska Namnnappar, violett-ljusrosa-vit, Classic, latex med "Alisha" på :)

10 Therese - Hampus & Pontus mamma:

skriven

Skickar länken också...

http://nuppi.blogg.se/2010/july/tavling-namnnappen.html

11 Matilda:

skriven

Anatomiska Namnnappar, violett, Deluxe, silikon

med namnet Filip

12 Jennie:

skriven

Platta Namnnappar, blå-grön-vit, Ellipse, Latex...

Namnet; Léon



Har såna till min ena son så det är bara mer än rättvist att lillebrossan också får ett par lika

13 Jennie:

skriven

Jag mejlar för extra vinstchans.

14 Linda:

skriven

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla!



Eftersom jag saknar blogg mailar jag fem vänner + dig.



Har jag turen att vinna önskar jag:

http://www.namnnappen.se/Products.aspx?SalesArticleID=141



Anatomiska namnnappar rosa-ljusrosa-vit med namnet Pusslan

15 Sabrin , Lovisas mamma:

skriven

http://www.namnnappen.se/Products.aspx?SalesArticleID=180



Med namnet " Lovisa "



<3<3

16 Lena:

skriven

Vill gärna tävla om fina namnnappar!



Har jag turen med mig önskar jag dessa röda/orange/lila silikon från Nuby



http://www.namnnappen.se/Products.aspx?SalesArticleID=181



Med namnet Maj-Britt



mvh/Lena

17 ruby milo och magen:

skriven

milo skulle vilja vinna anatomiska nappar i latex i frgerna blå vit och grön. Det ska stå MILO på :)

mvh ruby

18 anna:

skriven

Jag tävlar gärna om dessa nappar:

http://www.namnnappen.se/Products.aspx?SalesArticleID=194

som det ska stå Jonathan på! :-)



Jag har tipsat här:

http://annastipsarblogg.blogg.se/2010/july/namnnappar-hos-matilda.html

19 Johanna - mamma till Leia:

skriven

http://www.namnnappen.se/Products.aspx?SalesArticleID=194 dessa skulle jag vilja vinna med texten "Leia" på :)

20 hanna:

skriven

Platta Happy, starkrosa-violett-transp., Esska, silikon och det ska stå AVA på napparna :)

22 Malin & Elise:

skriven

Jag vill vara med och tävla. Vinner jag hade jag valt Platta Namnnappar, orange-röd-violett, Nûby, silikon och att det ska stå ELISE på dom.

23 Caroline - Mamma till Noah:

skriven

Om vi vann skulle jag välja Platta Air Namnnappar, Nûby, silikon till Noah.



Namnet skulle vara; Noah



För en extra vinstchans : http://caaaaaaroliine.blogg.se/2010/august/tavla-om-nappar-ifran-namnnappen.html

24 Leif:

skriven

jag skulle välja platta nuby nappar i silikon med namnet Carla

25 Malin & Elise:

skriven

Nu har jag även länkat http://malinmedk.blogg.se/2010/august/namnnappen-38.html#comment



vinner jag vill jag ha Platta Namnnappar, orange-röd-violett, Nûby, silikon och att det ska stå ELISE på dom

26 Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]:

skriven

Anatomiska Namnnappar, blå-ljusblå-vit, Esska, latex där det ska står MILTON



Milton skulle behöva nya till dagis drar igång :)

27 Eva - Kakkakaffe:

skriven

Nappar önskar vi också. Platta. Lila den här gången kanske. Och ungarnas namn skulle stå på dem.



Angående overallen du frågade om häromdagen. Troll-overallen är ju egentligen två overaller i ett. En inneroverall i ylle och en ytteroverall i skal. Tanken är alltså att bara skalet kan användas på hösten och våren och på vintern sätter man fast ylleoverallen. I vintras när vår temperatur låg på -25 i flera veckor, så använde jag bara vanliga kläder (inte ens långkallingar) på Marius och Troll-overallen på (+ åkpåse i vagnen), så skulle absolut inte säga att den är tunn. Den är oerhört slitstark och 100% vattentät. Därför köpte jag likadana åt båda ungarna till i vinter. Men det är inte frågan om att det inte skulle finnas andra bra overaller...

28 19åriga Fru Sofia - Nu även mamma:

skriven

"Platta Namnnappar, star, Nûby, silikon" vore toppen till Cornelia :) Ska isåfall stå Cornelia på dom ;)



29 erika:

skriven

Platta Namnnappar, gul-grön-blå, Nûby, silikon



Namn: Kaspian



Nappar till Dagis

:)

30 carrå - 19 år och gravid:

skriven

Om jag vinner vill jag ha Platta AVENT Freeflow, ljusrosa-transp., silikon, str. 1 med texten Sötnos

Kommentera här: