30 Januari och fullmåne :)


Yepp nu är det fullmåne minsann så idag tycker vi här hemma att lillkillen gott kan titta ut :) 
Inget tvång men det skulle vara väldigt uppskattat och lite extra roligt just för att det sägs att det är fler vattenavgångar vid fullmåne.

Ikväll är det tacos på menyn, jag är inte så jättehipp på det normalt men idag kände jag mig sugen på det till Mats stora förtjusning hihi.
Blir annars en "vanlig" tvkväll för vår del, vet inte om det går något bra på tv annars åker vi kanske och hyr en film istället.
1 Josephine, Mamma till Elika & Nick:

skriven

Hoppas =) Min dotter kom när det var fullmåne ;-) Eller vattnet gick & då avr det bara att åka in... Hon låg i säte så dagen efter föddes hon med kejsarsnitt =)

2 Anonym:

skriven

hur gammal är mats??? visa en bild!!!

3 Therese:

skriven

Tack så mycket =)

jag håller också tummarna att det ska bli min tur idag, men kanske lite mindre chans med tanke på att jag har två veckor kvar till BF. Men hoppas kan man alltid göra :-)

4 jenka:

skriven

Hur har du gjort din bloggdesign? :) Jättefin

5 Linda & Mamma till lille Leon !:

skriven

Tack så mkt :) Ser du går och "jäser" fortfarande, hoppas lillen kommer snart .. Hårt att vänta, jag vet .. Leon kom 5 dagar efter BF :/

6 Sara:

skriven

Och vattnet gick ju för dig också.. Vad häftigt :)

Kommentera här: