1 Nikki:

skriven

Ja, jag har jättesvårt att köpa saker till mig själv och kan verkligen vänta in i det sista innan jag köper något. Men helt plötsligt står jag där med inte ett par hela byxor, bara trasiga skor och urtvättade tröjor. Då är det inte lika roligt längre :P



Ja, jag vet inte varför är som den är men tror att UJ:n känns mindre och smidigare är bt:n.



Jag tog en M till henne. Provade den och den var lite stor men vi har en i S från förra året och den sitter inte bra så då får hon ha en liten stor. Fast den är inte så stor att det ser konstigt ut utan bara lite stor. Haha, går inge vidare för mig att förklara men du kanske förstår. Delta ska få ärva hennes från förra året istället.



2 Mother, Married & Twenty:

skriven

Så fin han är! Och verkligen lik dig dessutom :)

3 anna:

skriven

Gu va söt han är :) . Går allt bra me den lille ? =)

4 sally:

skriven

lilla sötisen <3

5 Patricia Lindh:

skriven

Han är ju så otroligt fin! här gjorde ni allt ett bra jobb Mathilda!!! :)

6 Nickan:

skriven

Så fruktansvärt söt är han och otroligt lik dig:) Hoppas ni slipper mer kräkkalas

7 Hanna:

skriven

så söt liten kille!

8 J:

skriven

Vilken sötnos! :-)

9 Carro-The Lantismamma:

skriven

Mammas kille,det ser man!! Hoppas allt är bra!! Kraam!!

Kommentera här: