Allt jag vill ha är friska glada barn

Spykalas igår kväll med båda barnen, Leon spydde för att han fick för mycket i magen antagligen och varför Mercedes spydde några gånger på kvällen vet vi inte.

Jag tyckte så hemskt synd om henne när hon kom upp från sängen med spya i håret och halvskakade då hon inte riktigt förstått vad det var som hade hänt, andra gången så grät hon och sa Aj aj aj aj och då ville jag nästan börja böla jag med för jag tyckte så synd om henne. 

Men inge mer har iallfall hänt efter det *peppar peppar* och jag har storstädat hela lägenheten, och är inne på min tredje maskin tvätt nu - alla täcken, kuddar, lakan, handdukar, kuddfodral, kläder mm måste tvättas idag. 
Nu ska jag äntligen få fixa lite frukost/lunch, det har inte riktigt hunnits med nu men jag är bara glad att Mercedes inte mår dåligt längre, så jag städar gladeligen.

Idag blir min lilla bebis 4 veckor, och eftersom att det är den sista februari så blir det här hans "månadsdag"  =) Hur galet mycket jag älskar mina barn kan jag inte ens beskriva i ord.
1 Jennie:

skriven

Hej! :D ville bara säga det att jag följer din blogg, är själv snart 19 & väntar mitt första barn som är beräknat i augusti. :) Får väldigt mycket inspiration av dig, och efter varje gång du har skrivit ett inlägg "kan ej beskriva hur mkt jag älskar mina barn" längtar jag bara mer och mer till bebisen kommer.. Du är stark & en mycket bra mamma!

Kram :D

2 Alexandra:

skriven

Uscha , är jobbigt när dom kräker. Skönt att det inte höll i sig så länge :)

3 Melissa - Vincents Mamma:

skriven

hoppas hon inte fått kräksjukan :(



såg att du hade skrivit på msn hann aldrig svara men tack så mycket :)

4 Anna:

skriven

hej läste att ni hade skaffat en babytravel vagn var det va?

varför är du inte nöjd med den?

vi har ju en uj men liggdelen är så jädrans smal så vi kanske måste byta och då tänkte jag på en baby tavel.

5 sally:

skriven

lillen bra att hon mår bra nu <3

6 Matilda; Mamma till Mercedes & Leon:

skriven

Tack Jenny för kommentaren! Vad glad jag blev av att läsa den :) Lycka till med allt och njut av graviditeten - det är en härlig resa du har framför dig !

7 Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma:

skriven

Oh tackar! :D

Ja det förstår jag, jag tänker redan nu på hur de kommer leka, undrar om de blir syskon som är sams eller kivas.



KRama

8 Ellika:

skriven

jag vill ha mer bilder på dig o dina barn, på samma bild liksom! :)

kram

9 J:

skriven

Hoppas lilla M mår bättre nu, det är ju så jobbigt när dom mår dåligt!

10 Linda:

skriven

usch då stackars barn. Krya på er kramar skickar vi!

11 Hiba:

skriven

Heejsaan,

Vart tog du vägen? Hoppas allting är okej med dig och barnen.

Hör av dig snart!

Krya på er

Kommentera här: