-Karate Kid

         
-Bild från i fredags då S kom förbi efter att jag jobbat :)

Igår kväll var jag med fina Sally på bio och såg Karate kid, jag gillar inte Rocky och sådana filmer egentligen men Will Smiths söta son Jaden var man ju tvungen att se :) Tror att den killen kommer att bli lika stor som sin far om inte större.
Filmen började inte försen 21.30 och höll på rätt länge så jag var inte hemma försen 1. Det var jättedimmigt ute och jag var helt redo på att en vampyr skulle flyga fram i vilken sekund som helst. 
Självklart var det inget som flög fram, de gör det aldrig men ändå lyckas jag inte övertala mig själv om att det inte finns våldnader som i "The ring" och "The grudge" och är därmed rädd för det mesta som stavas Mörker.
         
1 Rockermom, Anneli:

skriven

Jag är precis likadan när det gäller mörker! Och sen bor viute på landet, med en bit till grannarna. I norrland dessutom, så här är det mörkt typ jämt. hur bra rimmar det då?! ;)



Kul att gå på bio bara så där! Det behövs verkligen ibland. Jag och mamsen var och såg "Bröderna Karlsson" för ett tag sedan, superfilm!



Ha det så gott!

2 Ajdinsmamma:

skriven

Hejsan hejsan.

Allt bra där hemma? :)



Tänkte bara påminna om att det är sista dagen för dig att ragga röster för att bli utsedd som årets ungmammablogg.

Idag har vi tom udda regler. Kika in här för att läsa och informera dina läsare om det!



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/sista-chansen-att-valja.html#comment



Ha en bra dag!

Kram

Kommentera här: