Still sleeping...

Haha men seriöst är det normalt att barn ska sova så mycket som mina gör? :O 
Men här har ni bildbevis på att ena barnet varit vaken ett litet tag tidigare idag iallfall haha.  
         
I en rosa body, Mats tycker inte alls om den. Vet inte om det är för att den är rosa och för att Leon är en pojke eller för att han helt enkelt inte gillar den.
Jag själv tycker att den är jättefin :) Och Leon passar i rosa, vem har egentligen utnämnt den färgen till en tjejfärg?  Tycker ändå att han ser ut som en pojke, lika mycket som Mercedes ser ut som en tjej i sin gröna mössa. 
Jag ska prova att pressa in min dotter i den lilla bodyn och sen fråga vad han tycker, han kommer inte fatta att det är samma men jag är rätt säker på att jag kommer få svaret att den är fin ;)
1 Mother, Married & Twenty:

skriven

svar: vi bor i en trea på 48 kvadrat, hade velat bo på 60 eller något som minst.



Kul experiment det där med bodyn:) Jag tycker man ser tydligt i Leons ansikte att han är en pojke så vad han har för färg på kläderna borde ju inte spela nån roll:)

2 Anonym:

skriven

sv:haha neh det går inte bra m hostmedicin prova idag för första gången men nej de smakade illa;)sover de mkt?här sover vi lite pju!

3 Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥:

skriven

Det är bara att njuta av lugnet när barnen sover :) O jag tycker att rosa är jätte fint på pojkar...lika som turkost är fint på flickor :)

Kramar

4 Denise - Ännu en mammablogg:

skriven

sv: Tack för ditt svar :) och du, Leon är super fin i rosa! :D

5 Mamma till två flickor & Lillasyster i magen:

skriven

Vad snällt :D

6 Martina, hobbyfotograf, mamma & Gravid:

skriven

va söt han är i sin rosa body:) tycker inte sånt ska göra skillnad om de är en tjej eller kille:)



hoppas allt är bra!

7 Ajdinsmamma:

skriven

Sv: aa jag ser fram emot att plutten kan förstå så ska jag också läsa för honom :)

8 Therese, Hampus & Pontus mamma:

skriven

sv: Tackar så mycket : )

Vi bor i Trollhättan (ligger 8mil över Göteborg).

9 Sophy - What U See Is What U Get.:

skriven

svar: det blev 6289kr för ligg/sitt del + babyskyddet.



Kul att höra att ni är nöjda, då vet jag att jag har gjort ett bra köp =)

10 Sara - Mamma till Nova:

skriven

hehe Taack. :D

Vad ha du haft för dig idag?

11 Sara - Mamma till Nova:

skriven

Håller med dig. Rosa kan liksom killar ha när dom är små. :P

12 sofia - nyfiken på ditt liv som tvåbarnsmamma!:

skriven

tycker du gör helt rätt i att ta på ditt barn rosa kläder, de är inte många som vågar sig på det men jag tycker de är urgulligt, eftersom man ändå ser på din lilla pojke att han är kille och inte tjej, även fast han är klädd i rosa! :) kram

13 emma - mamma till dwayne:

skriven

rosa är fierce :) dwayne har också en body i rosa!

Kommentera här: